Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olster4ever schreef:TS had al eerder in dit topic gezet dat ze voor de sier en voorde kijk zijn en niet als knuffelbeesten.
wurgslangen knuffelen stevig hoor
inowa schreef:nou,vooral de eerste muis heb ik even vervloekt haha...sprong uit mijn hand dus muis los door de huiskamer!
ik achter die muis aanrennen en ondertussen word ik stom aangekeken door de katten die niet eens even kwamen helpen!
vervolgens had ik muisje te pakken,toen beet dat kreng me ook nog in mijn vinger!
MirandaNH schreef:onley schreef:jeej weer een slangentopic
ik moet ook maar weer eens nodig een topic maken
maar een voertopic is hier vragen om een reltopic whahaha
Nee joh ben je gek die dieren moeten ook eten![]()
Ik heb zo een 30 stuks iedere week om te voeren![]()
echt super leuke gutjes inowa van welk jaar zijn ze eigenlijk?
ik zie hier echt geen rel topic. Alleen adviezen over dat je muizen op deze leeftijd niet moet invriezen.
Dat is puur dierenmishandeling. Je moet niet gelijk ervan uit gaan dat dit een reltopic wordt
zijn genoeg mensen op bokt die dat niet doen.
En de slangen moeten idd ook eten hebben, is ook niks mis mee. Alleen wat ik hierboven geschreven heb.
daar is wél wat mis mee
inowa schreef:ze zijn idd te klein voor hun leeftijd en ook te mager,dat is de reden dat ze ook meer en vaker voer krijgen.
ze hebben een hele tijd niet willen eten.
ik heb dan ook gisteren met een slangen expert overlegd en die raadde me dus aan om elke week 2 muizen te geven.
inowa schreef:ja nogal dubbel gevoel zo ja..
ik zie deze muizen wel echt enkel als voedsel,dus echt verstand op nul.
mijn slangen moeten nu ook eenmaal ten en dood spul wat al een eeuwigheid in de vriezer ligt is niet zo heel erg goed voor ze.
honden en katten krijgen ook enkel het beste voer he..