Wat een schattige foto's! Al moet ik toegeven dat is ze wel mooier vind als ze iets ouder zijn. Vooral als de oogjes open zijn haha.
En wat een supergave namen zeg! Hoe kom je er op? Zoals je weet doen we bij mijn moeder haar cattery ook altijd een thema, en vind dit wel een erg leuke!
Bedankt allemaal voor de leuke reacties op de namen, ik ben er zelf ook heel blij mee Ik kon niet zo goed kiezen tussen een A-nestje of een themanestje. Vandaar dat het thema maar met de A begint, van allebei een beetje.
@ Jolanda: Nagellak op de nageltjes
parouscha
Geplaatst: 09-03-11 09:26
Gefeliciteerd met je kroost!
Als ik dit zo zie krijg ik er ook erg zin in! Unique is nu momenteel krols, maar zit nu midden in een verhuizing. Dus nu is 't niet zo'n goed tijd stip
Super schattig en zó herkenbaar dat moederkat zo lekker ligt te knuffelen met de kittens. Heb van de zomer ook kittens gehad en zij hield ze ook steeds vast door een poot omheen te slaan en naar dr toe te trekken haha.
Ben heel benieuwd hoe ze er over een paar weekjes uit zien !
Wat een popjes. Wij willen graag in de toekomst ook nog een heilige birmaan. Wel een echte een geen kruizing. Of teminste ik wil graag een. Mijn vriend vind katten wel leuk, maar die mopperd dan weer 500,- voor een kat???? Alleen wachten we nog even tot we een groter huis hebben gevonden. Wordt hier nog al druk met de beestenboel. Maar jij hebt een cattery?