hier dan de foto's
voor degene die het zich afvragen waarom het ene lam viezer is dan de ander... de moeder accepteert het ene lam niet echt goed, dat komt omdat er veel tijd tussen het ene en het andere lam zat.. nu moet ik of mijn man ieder uur even in het hok gaan staan, zodat de ooi het lam niet wegstoot en dat het kan drinken... dat lammetje is dus ook niet schoongemaakt door de ooi.. maar onze verwachting is dat de ooi het lammetje wel gaat accepteren in de komende dagen..
hier wederom de ooeeehh en ahhh foto's....
MEET de hermelientjes!!

het lam wat ligt, die word geaccepteerd, die ene waar de ooi zo aan zit te ruiken dus niet

mooie ooi, met haar kind....

nog een keer

wederom zijn allebei de lammetjes perfect getekend.. geen rare vlekken her en der..

dit is de enige foto, van het tweede lam haar aftekeningen, die had het zo druk met drinken dat ze er de hele tijd onderhing..
deze heeft helaas wat te weinig zwart aan de oren, maar verder alle aftekeningen op de juiste plaats!

@ orchid, zo ziet die ene ooi er momenteel bij ons uit... denk echt dat er er drie in zitten!!
ze is letterlijk zo breed als dat ze hoog is, en ze moet nog bijna 2 weken haha...

en dit is de 4e ooi die moet lammeren.. ook behoorlijk rond, maar ik denk maar 1 of 2 lammeren...

@ iedereen die twijfelde of de hokken zo klein waren...
hier een foto van onze hokken... groot genoeg om in te lammeren, en contact voor allemaal...

zoooooo dat was het weer... op naar de volgende lammetjes!