Als je nog veel meer zin hebt in foto's maken, moet je ze maar allemaal een keer apart op de foto zetten.
susupluus
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-11 21:09
ga ik morgen doen! maar sommige zijn nog te klein om de kleur echt heel goed te zien. ik had redpassion net even een pb gestuurd maar als zij niet kan mag jij.
Tis nog even onder voorbehoud natuurlijk. Veel tekeningen zijn 'mismarked'. Dat wil zeggen dat ze niet helemaal gelukt zijn. Maar geloof me dat is 98 procent.
Er lijken er een paar dumbo's bij te zitten.
susupluus
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-11 19:50
nemurin: dat was een van die mooie die ik bedoelde iris: dan is het inderdaad een hele grote mengelmoes ze groeien echt kei hard! ze lijken elke dag wel groter!
Heb helaas wel besloten dat ratjes op dit moment voor mij niet verstandig is... als ik niet midden in mijn studie zat had ik er niet eens over hoeven nadenken! Heel jammer...
Argh ik kom ook elke keer terug om te kijken... ben echt gestoord.
Daphne__
Geplaatst: 25-01-11 00:46
TS; Mocht je er een paar niet kwijt raken, pb mij dan maar Ik neem wel vaker dieren in huis, jonge ratten van school die ook naar de slangen gaan als ze geen huisje vinden enzo, mocht je dus met een paar blijfen zitten, dan pb je maar!
Hoef je je daar iig geen zorgen meer om te maken
susupluus
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-11 15:02
hf: het zijn tien jonkies geworden uiteindelijk nemurin: je kan er ook gewoon naar kijken en ze niet nemen daphne_: je krijgt het te horen als wij er een paar niet kwijt raken al meer mensen hebben gezegd dat ze ze wel willen opvangen dus het komt vast wel hoed met ze tessyke: je hebt helemaal gelijk