Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emytje schreef:Ik bedoel het ook niet vervelend tegenover jou. Ik vind het prachtig wat je voor deze beestjes doet, echt geweldig.Ikzelf ben alleen van de diertjes in onze eigen 'achtertuin' eerst. Ik heb alleen soms het idee dat zij een beetje vergeten worden, maar dat heb ik bij jou verhaal niet het idee.
Sonja_vR schreef:ook ik heb bewondering voor je werk en het werk van iedereen die dit doet, zou alleen zo graag zien dat de problemen in eigen land eens echt aangepakt zouden , dus dat er inbijvoorbeeld turkije en roemenie en andere landen goede dierenwelzijnswetten zouden komen, dat mensen op hun lazer krijgen als ze beesten mishandelen , uithongeren etc
zo ook in andere landen , helaas ligt het welzijnsniveau in die landen niet zo als het hier ligt
voor mij ook een reden om deze landen zolang het mensen en dierenrechten gebeuren nog niet op peil is niet bij de EU te willen hebben
ik zou ook nooit een dier uit het buitenland naar nl halen om te "redden" (vind het woord altijd zo dramatisch )
puur omdat ik vind dat ook die landen hun verantwoordelijkheden op een correcte manier moeten nemen
en zolang wij als westerse wereld het probleem "oplossen" zullen ze die verantwoordelijlkheid niet nemen
ik steun wel organisaties die dit proberen te bewerkstelligen btw en wil op kleinschalige manier ook andere doelen , waarbij dieren ook om gered te worden uit het land gehaald worden,. maar ik vind het wel heel dubbel om dat te doen
maar ja, uiteindelik zie je foto's van dieren n schokkende situtaties en denk ik dat de meeste mensen het eens zin over het feit dat er iets voor die dieren moet gedaan worden
) , heel sociaal, en zo pittig...... mijn hemel. Raf wordt een draak als je hem niet aan het werk zet, en Dimo durf ik best eens aan mijn buurmeisje van 15 mee te geven, maar Raf wordt maar door een persoon uitgelaten, en dat ben ik, die veegt de vloer aan met je, als je niet heel duidelijk maakt dat de regels die je stelt niet voor de grap zijn.
Ongelooflijk dat mensen het dieren aan kunnen doen...
) uit het asiel gehaald, en die derde was een kitten die wss vanaf dr geboorte op straat heeft geleefd.
Heerlijk! Kan echt van dr genieten!

rockwitch schreef:Oh ja dat kan ik zeker weer eens doen, Vlek vind het maar wat gezellig, zij komt ook inmiddels niks meer tekort hahaha.
Wat ik ook wel bijzonder vind is dat wat ik vaak zie is dat deze honden ook gewoon graag willen luisteren, ondanks dat ze nooit cursus hebben gehad, willen ze wel graag leren en de eigenaar blij maken.