Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

En het is mijn kat niet, dus als ze boos is zal mijn zusje met de gevolgen te maken krijgen. 

SRG schreef:Ok, fijn dat de DA niets geks kon ontdekken! Hoe oud is Nakie nu?
Als ik zo je topic bekijk heb ik ook gelijk weer zin om foto's van mn dames te maken...![]()
(ik zag trouwens ook je andere topic, gave kooi heb je zeg! Je kan zo te zien nog wel ff vooruit met ratten sparen)

SRG schreef:Een jáár in de opvang? En dat met zo'n schattig bekkie... je kan het toch haast niet geloven...
Uit welke opvang komt ze? (sorry voor mijn vragenvuur, maar over ratten raak ik nooit uitgekakeld)
Misschien probeer ik straks nog wel even wat fotootjes te maken... als de dames willen meewerken
Ze komt uit Leusden, ze zat in een groepje 'oudjes'/klungeltjes. Ze was ook niet heel tam, dus blijkbaar niet erg geliefd. Aangezien ik gezelschap voor een ander oudje moest hebben heb ik gezegd dat het niet uitmaakte wat ik kreeg, en zo werd het Nakie.
Nu is ze toch nog heel tam geworden. 
geerke schreef:wat schattig!
Poes is niet helemaal blij af en toe![]()
Worden die dieren nu zo gefokt of zijn ze gewoon ooit kaal begonnen te ontstaan?
Eline schreef:Grappig trouwens dat jullie allebei bij een 'naakt' dier zijn uitgekomen
Bij mij is het meer toeval, ik ben eigenlijk 'tegen' blote diertjes, maar door omstandigheden nam ik Nakie in huis en ze is wel heel erg leuk. In het begin dacht ik trouwens dat ik nooit aan zo'n kale rat zou wennen.