Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chocobroodje schreef:Ik twijfel een beetje aan dit verhaal van ongelukjes, en nee rasloze konijnen zijn niks minder waard ik heb er zelf ook 1. Maar feit is wel dat er gewoon veel teveel zijn, en elk konijntje wat TS nu verkoopt/weggeeft is weer een konijn dat langer in de opvang zit en dat is gewoon zonde en niet nodig
We weten ook niet wie de papa is, maar het moet een konijn in het dierenhotel zijn geweest.
Wel constant het vrouwtje ruiken maar er niks mee mogen. Waarom niet castreren dan kunnen ze lekker bij elkaar.
het is gewoon belachelijk hoe er gereageert wordt, een reactie is wel voldoende en de enige zinnige blijkt nu wel is van Faniek!
Dan moeten mensen wel naar zulke instanties voor konijnen als er geen andere keuzes meer zijn.
vervolgens wat had ik dan moeten doen de ram in de caravan laten zitten met 30 graden? Iemand die met die temperatuur in een caravan huishoudt weet dan wel hoe dat diertje zich zou moeten voelen dan ! Dan maar in een keer erbij waarom ze in de caravan zaten: Het veulen had het vorige hok compleet gesloopt, planken eraf, dakpannen eraf inclusief schroeven weg. Dat heb ik dus wel kunnen doen!
en ik kan het nu eenmaal niet helpen dat het is gebeurt dusja ik kan alleen maar het beste ervan maken.
Ik vind ook dat die opvanghuizen jouw probleem niet zijn.
Als jij die opvanghuizen wel een probleem vindt mag jij dat toch vinden? Nemurin schreef:Nou precies Choco.Als jij die opvanghuizen wel een probleem vindt mag jij dat toch vinden?
Hopelijk gaat die afrastering gemaakt worden want anders zou ik zeggen dat ze er over een maand nog meer heeft. Nemurin schreef:Ook dat klopt. Maar ik vind dat op het moment meer TS haar probleem.Hopelijk gaat die afrastering gemaakt worden want anders zou ik zeggen dat ze er over een maand nog meer heeft.
en ik ben der al een heel deel kwijt
en die wat ik niet kwijt wordt laat ik lekker loslopen hier
Klinkt cruw maar das de natuur.
............. Zucht........... 
Nemurin schreef:Eh tja, ik zou ze zelf niet zo gauw richting mensen met slangen doen maar goed, het is wel een manier.
Maar mooi dat de afrastering zijn werk weer kan doen, is toch zenuwenwerk zo.
6x per dag met (op t moment 8 ) spuitjes naar de wei te gaan en de hele kroost te voeren. Ze zijn wel heel sociaal nu, ze vinden het leuk om aandacht te krijgen!
En tja mocht ik ze echt niet kwijtraken en er zitten veel rammen bij zit er niet veel anders op dan ze aan slangen mensen te verkopen. Maar goed dat is natuurlijk wel het laatste maar ag zolang zijn we nog niet!
(met mijn konijn die overleed aan maden & nu met mijn konijn die net geopereerd is) maar buiten dat, ik fok ook met konijntjes, maar ik ben geen 'broodfokker' ik hou ze zelf omdat ik er erg veel plek voor heb of geef ze soms weg, verkopen doe ik niet. TS ik hoop het beste voor je nijns!