Onvergetelijke ervaring, Wilde walvissen en dolfijnen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 14:19

xFioon schreef:
Heb in Florida en Tenerife ook van die dolfijnenboottochtjes gedaan, maar ze waren echt niet zo dichtbij als bij jou!

Bij Tenerife schijnt het ongeveer 5x per jaar voor te komen dat je ze van echt dichtbij ziet, wij hadden net mazzel dat we ze dus goed konden zien :D

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 16:58

capopjekop schreef:
xFioon schreef:
Heb in Florida en Tenerife ook van die dolfijnenboottochtjes gedaan, maar ze waren echt niet zo dichtbij als bij jou!

Bij Tenerife schijnt het ongeveer 5x per jaar voor te komen dat je ze van echt dichtbij ziet, wij hadden net mazzel dat we ze dus goed konden zien :D

Klopt, is op Gran Canaria ook zo idd! Wij hadden ook geluk dat we ze echt van heel dichtbij konden zien! En wij hadden ook geluk dat ze een schildpad zagen die in een soort doek vast zat, die hebben ze uit het water gehaald en bevrijd van die doek en toen mochten we er allemaal even mee op de foto :D. Zwaar dat ie was! En dan zeggen ze ook nog, dit is echt een kleintje hoor.. :+.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 18:43

eetjuhhhh schreef:
@ SofieBeau, nee we hebben niet met ze gezwommen, het kon wel maar daar hadden we geen behoefte aan, daar hebben wij niet zoveel mee :) We vonden het geweldig om ze zo in hun natuurlijke omgeving te zien.

het zwemmen was ook in de natuurlijke omgeving hoor, gewoon in het wild :) of bedoelde je het anders? :D

ja gaaf is het sowieso, zwemmen of niet :P

Obelix_Luna

Re: Onvergetelijke ervaring, Wilde walvissen en dolfijnen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 18:45

soo dat is gaaf !!! :o

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 18:53

Wauw prachtig prachtig prachtig, heb je ook meer fotos?

Helaas jammer dat ze uitgemoord worden voor de lol en door stomme japanners.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 19:01

Mooi hé ;) . Ik ben jaren geleden op stage in Australie geweest (koala en kangaroe-opvang) en ben daar ook gaan whale watchen. Wij kwamen toen ook in een groep dolfijnen en in een groepwalvissen met jongen!!! Zo mooi om te zien. Daar kwam het vaker voor dat je ze tegen kwam, maar ook daar konden ze niets garanderen en gebeurde het regelmatig dat ze geen walvissen zagen.
De wilde dolfijnen kwamen elke avond naar de kust en daar kon je ze met de hand voeren, daarna zwommen ze terug de zee in.

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 23:43

Wat een fantastische foto's en wat een ervaring! Gaaf hoor, de Azoren staan zeker op mijn droom lijstje hahaha!
Wij gaan dit jaar vooor het 3e jaar naar de orca's van BC, Canada. Een echt paradijs als je van zeezoogdieren houdt.
Wij hebben er orca's, pacific white sided dolphins, minke whale, gray whale en humpback gezien, o ja en dalls porpoises en harbour porpoises, echt fantastisch! Wat voor afstand houdt men op de Azoren aan? En hebben de eilanden verder nog wat te bieden? Ik vond je foto's van de "gewone" dolfijnen erg mooi, tuimelaars ook wel maar de gewone dolfijn zie je niet zo gauw in een dolfinarium. Toen ik daar stage liep, waren er 2 in de opvang, ze zijn echt mooi!
Bedankt voor het delen van je mooie plaatjes!

JinteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 23:47

Prachtige foto's en uiteraard een hele mooie ervaring! Ook zeker op de goeie momenten foto's gemaakt.

Ben zelf in Amerika meegeweest met Whale Watching en wij hebben toen ook ontzettend geluk gehad want we hebben er een heleboel gezien! Zelfs 1 bijna tegen de boot gehad :oo

Whoops1

Re: Onvergetelijke ervaring, Wilde walvissen en dolfijnen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 23:59

Wowiee wat een mooie ervaring!
Je fotoos zijn echt geweldig!

Zeg net tegen mijn vriend dat ik zown reisje ooit ook wel is wil maken..
Geweldig lijkt me dat!
We hebben afgelopen zomer met dolfijnen gezwommen in Turkije, niet in het wild maar in soort natuurparkgebeuren, vond dat al een hele ervaring! :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 00:10

wauwie wat mooi zeg!
Wat kost zoiets nou O:)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 00:14

oke ik geef het toe, JALOERS :-). Echt heel gaaf. Lijkt me een bijzondere ervaring. Leuk dat je ze op bokt hebt gezet.Ik zal al te denken waar ik eens naar toe wilde op vakantie, dit ga ik zeker in mijn acherhoofd houden.