nee houden kunnen we ze echt niet, ons huis is daarvoor écht te klein. voor de mensen die interesse hebben, we hebben nu nog 4 teefjes die nog een baasje zoeken. 2 zwart/wit/bruine en 2 zwart/witte. mocht je interesse hebben hoor ik het graag!
efaa
Geplaatst: 27-02-10 19:32
wat een super leuk hondjes !! vind ze echt schattig grappige combi ook, jammer genoeg kunnen wij geen andere hond erbij op het moment bij onze hond maar anders... vind het echt dotjes
Helaas hebben we hier nog niet echt de mogelijkheid een hond aan te schaffen... En dan is het maar goed dat je alleen nog teefjes te koop hebt; wij zouden dan een reu willen, en dan werd de verlijding nu wel weer heel groot! Het zijn en blijven wel echt poepies !!! Het je ook nog een familie-foto-update?!
aaaah ze zijn lief zeg! Ze zijn erg mooi geworden! Wij hebben ook een (besloten) nest gehad van onze Am. Bull. Ze zou eerst niet zwanger zijn, maar werd toch wel erg dik. Toch maar weer een echo laten maken en ze zagen er 4. Waren er dus ook 9.. Ik merk wel dat er veel nestjes van 9 zijn.. Ik hoop dat jullie ze allemaal kwijt raken, maar dat zal wel, bij ons ook gebeurt! Ik wacht op nieuwe foto's haha!