Kitten Nemo vandaag gecastreerd, kijk hem zielig wezen! ;)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dhani

Re: Kitten Nemo vandaag gecastreerd, kijk hem zielig wezen! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 00:02

bedankt voor de tip zwartwitje :D dat ga ik zeker is proberen!
Momenteel is Nemo eventjes niet zo aan de diaree, het gaat heel goed eigenlijk! ;)

Ik verwacht dat mijn poes niet zwanger is, ik kan geen tekenen vinden van een zwangerschap ( geen rode tepels niet dikker worden ) mijn poes is van zichzelf vrij mager dus als ze zwanger moet zijn dan valt dat heel snel op omdat ze op het punt waar je normaal aan kan zien dat ze zwanger zijn, is zij juist heel ingevallen :D

Over anderhalve maand word zij ook geholpen, dan is er een actie bij onze DA dat scheeld mij 20 euro :D hopelijk wordt zij dan ook iets dikker ;)

Zwartwitje

Re: Kitten Nemo vandaag gecastreerd, kijk hem zielig wezen! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 12:15

Maar hoelang zou ze nu al moeten dragen dan, stel dat ze drachtig is? Want de enige die echt uitsluitsel kan geven over een dracht is de DA, dat kun je zelf nooit zeker weten, ook al lijkt het van niet ;)

Als ik jou was zou ik voor de zekerheid toch even langsgaan voor controle. Stel dat ze wel drachtig is, en je laat haar toch castreren over anderhalve maand, dan is dat misschien tegen die tijd al te laat. En voor die 20 euro zou ik het niet laten, want een nestje kost je meer ;)
Ik bedoel het niet als kritiek hoor, ik zou het alleen jammer vinden als je straks met de gebakken peren zit.

Wat fijn dat je katertje alweer wat betere ontlasting heeft, voelthij zich ook alweer wat sjofeler na de ingreep? Of vindt hij zichzelf vooral nog heel erg zielig? :D :(:)

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 15:12

Nou ik heb is gekeken en het is nog niet zo lang eigenlijk, als ze drachtig moet zijn is ze nu ongeveer 3 weken heen.

Dus eigenlijk nog heel pril ;) Ik dcaht dat ze al langer heen zou zijn.

Maar als ze wel drachtig is maakt het me niet zo heel veel uit, 1 keer een nestje vind ik niet zo erg.
Ik heb al zeker 5 mensen die wel een kitten zouden willen! eentje zelfs 2. dus dat komt wel goed.

Het is toch mijn eigen schuld dat ik niet beter heb opgelet! al was dat wel lastig want we wisten niet de presieze leeftijd van nemo, omdat hij gevonden is. ;)

Ik weet dat menig mensen het niet met me eens zijn, maar als ze toch drachtig zou zijn kan ik er wel mee leven.
In eerste instantie niet natuurlijk. maar ik ben zelf laks geweest.

Nemo is al lang niet meer zielig haha ;) de eerste dagen erna had hij al door dat mijn poes bang voor hem was en dat hij daar achteraan kon gaan. hij heeft er duidelijk geen pijn meer aan gehad want hij sprong gewoon op het aanrecht ( wat niet mag natuurlijk haha ) alsof er niets aan de hand was.

en nu zonder kap is hij helemaal zichzelf weer, gewoon de grootste etter van het huis.
dus gewoon op zn jonge katers :P

Zwartwitje schreef:
Maar hoelang zou ze nu al moeten dragen dan, stel dat ze drachtig is? Want de enige die echt uitsluitsel kan geven over een dracht is de DA, dat kun je zelf nooit zeker weten, ook al lijkt het van niet ;)

Als ik jou was zou ik voor de zekerheid toch even langsgaan voor controle. Stel dat ze wel drachtig is, en je laat haar toch castreren over anderhalve maand, dan is dat misschien tegen die tijd al te laat. En voor die 20 euro zou ik het niet laten, want een nestje kost je meer ;)
Ik bedoel het niet als kritiek hoor, ik zou het alleen jammer vinden als je straks met de gebakken peren zit.

Wat fijn dat je katertje alweer wat betere ontlasting heeft, voelthij zich ook alweer wat sjofeler na de ingreep? Of vindt hij zichzelf vooral nog heel erg zielig? :D :(:)