Driekleur bestaat (helaas) niet in Nederland..@RedPassion: Haha, ja, Jubel is wel een extreme versie inderdaad
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Driekleur bestaat (helaas) niet in Nederland..

Ik zou echt niet zonder ze kunnen hoor
Drrrassic schreef:@Sonja: Bella is zwart tan lakenvelder, om precies te zijnDriekleur bestaat (helaas) niet in Nederland..
Jammer dat ze een hersenbloeding gehad heeft. Heeft één van mijn ratjes ook ooit gehad, die hield daarna ook 't koppie scheef. Heeft nog vrij lang geleefd, was verder weinig van te merken. 
super lief
hoeveel heb je er nu ? 
. Jammer alleen dat ze niet zo oud worden.

Als je ze toch niet zo leuk vind zit je er geen 10 jaar aan vast, zoals bijvoorbeeld bij een kat of een hond (daarbij nog wel meer). En je kunt toch een beetje afwisselen en steeds andere kleurtjes enzo nemen, als ze 5 jaar werden is dat toch wel een langzamer proces.Drrrassic schreef:@XJosee: Muizen overleven vrijwel nooit een narcose, omdat ze zo klein zijn/
idinn schreef:Drrrassic schreef:@XJosee: Muizen overleven vrijwel nooit een narcose, omdat ze zo klein zijn/
Dat valt toch wel mee? Ik heb er echt zat geopereerd/geopereerd zien worden... die deden het nadien allemaal nog.
Was geen castratie, maar denk dat hersenoperaties stuk intensiever zijn qua ingreep..
Je muizen zijn leuk! Kleurtjes aan het sparen?

Maar er zijn zoveel leuke kleurtjes
)