saskiab, ze mist het stukje onder haar neus, dus haar bovenlip en een stukje onderlip. Je kijkt gewoon tegen haar tandjes aan. maar ze mist geen bot ofzo.
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-09 19:34
en op bed slapen vind ze heerlijk maar dan wel tegen de baas aan onder de dekens dus raju heeft een vriendin erbij 's nachts
Erna_
Geplaatst: 13-11-09 19:47
De lekkerbek Leuk Dip dat ze zo snel gewend is. Dat beest denkt dat ze in de hemel is gekomen natuurlijk
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-09 19:55
dacht ze gister avond beetje anders over had haar in een teil met water gezet om haar buik even schoon te wassen
zo het was net een kleine tijger ze vond me niet lief
Wat een knappe kat! Ze kijkt zo ontzettend lief uit haar ogen.. Veel plezier met haar.. maar zo te lezen lukt dat al aardig
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-09 21:53
ze doet het n og steeds prima ze heeft een nieuw speeltje ontdekt en daar is ze bijna heel de dag zoet mee geweest en nu ligt ze heerlijk boven op de kachel te slapen
Erna_
Geplaatst: 15-11-09 22:55
Ik heb haar vanmiddag met eigen ogen kunnen bewonderen. Het is een schatje
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-09 23:03
manlief was de kleine dame kwijt vanavond dus toen ik thuis kwam was het weet jij waar ze zit had al een flauw vermoeden lag ze prins heerlijk onder in mijn kleding kast op en slaapzak van de kinderen te slapen zich van geen kwaad bewust dat baasje heel de avond had lopen zoeken ze was ook echt beledigd dat ik haar zo maar wakker kwam maken
Aurelle_
Geplaatst: 16-11-09 23:05
Wat goed dat je haar een fijn leventje gunt na wat ze heeft mee gemaakt . Ze ziet er heel lief uit.
He, wat een lekker ding! Je hart breekt toch gewoon als je hoort dat een dier zoiets moest doorstaan? Gelukkig heeft ze weer redenen om blij te zijn.
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-09 23:11
ze zit nu lekker bij het baasje op schoot en dat doet ze met een reden als ze water drinkt dan drinkt alles mee dus haar bekkie en borst is helemaal nat en dat is ze nu aan de baas aan het droog vrijven en die vind het allemaal wel best
hahaha ze heeft je man toch wel helemaal voor zich gewonnen he
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-09 17:16
das 1 ding wat zeker is maar er komen echt nieuwe katten meer bij anders moet ik echt naar de kelder verhuizen
rakker en blue gaan haar nu ook liever vinden dus dat is ook erg leuk om te zien amica en sarah houden gespaste afstand maar tja dat doen ze bij iedereen
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-09 14:48
samen met rakker eten lekker bij de baas op schoot slapen
gister avond was ze net zo lang aan het klieren dat ze tussen lakens op bed lag want tja als het van de baas mag dan mag het van het vrouwtje ook hmmm
ze slaapt ook regelmatig op het kussen van raju en dan gaat hij opzij voor haar
ze heeft hem mooi ingepakt maar ze is ook zo enthousiast als hij uit zijn werk komt dan rent ze naar hem toe om kopjes te geven en te kroelen mannen gek