midden in de bevalling (dwergschnauzer)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: midden in de bevalling (dwergschnauzer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 22:16

Gezien de grote hoeveelheid foto's in dit topic, verplaats ik het naar BB-ITP.

BB>BB-itp

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 11:41

sheela schreef:
ik vind ze best groot, of lijkt dat zo. Verder vind ik ze wel erg schattig hoor. En mams past goed op. Weeg jij de pups ook? Mag je ze wel uit het nest pakken (als het nodig mocht zijn, bijv om te wegen of zo), want mams is geloof ik veranderd in een monster! Maar gelijk heeft ze hoor.

het valt best mee hoor, het zijn normale pupjes niet extra groot of klein. Ik weeg wel altijd en kijk dan ook of ze allemaal netjes bijkomen.
Ik mag ze gewoon uit het nest pakken. Mama doet niks hoor :D Ze laat iedereen toe in de buurt van de pupjes behalve de rest van de familie schnauz hier die mogen nog niet ernaar kijken }>

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 21:22

even een update

De pupjes zijn ondertussen alweer 12 daagjes op deze wereld en hebben de oogjes ondertussen al geopend.

Afbeelding

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:36

Ohw ik hou echt van schnauzers :D we hebben vroeger een middelslag gehad peper en zout :D echt geweldig! als ik er geld voor had had ik er graag 1 over willen nemen, maar ze zijn zo duur helaas ;)

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:40

Wat een schatjes! Op die 2de foto kijkt ze echt zo van: Hee wat moet je . En die derde dan : Ga toch weg man laat me ff uitrusten haha! Geweldig!