Witte boxerpuppy ITP!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

imposantje

Re: Witte boxerpuppy ITP naam gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 09:46

Ik weet zo niet welke tests het pupje heeft ondergaan, maar het diertje heeft een gezondheidsverklaring gekregen.

Maar hoezo is een Boxer een zwak ras?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:14

ik heb zelf ook een boxer maar boxers kunnen eerder bepaalde ziektes krijgen en staan er om bekend dat ze vaak tumoren e.d. krijgen
nogmaals; ik vind het een supoer schattig puppie maar ik weet bijna zeker dat hij of doof of blind is en hoe rottig dat ook is msschien is het beter om hem te laten gaan
klinkt keihard maar dat is beter dan er over een jaar achter te komen dat hij toch niet gezond is en je alsnog afscheid moet nemen
maar goed het is en blijft je eigen keus
p.s. de naam spike is wel heel leuk

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 10:16

@ Gamaramt: Dat kun jij vanaf een foto echt niet bepalen en dan erbij hij is ten eerste al zeker niet blind, ze hebben het bruine oogje afgeplakt om te kijken of hij aan het blauwe blind is, hij is nergens tegenaan gelopen of wat dan ook.
En hij hoort ook, reageert op alle geluiden en dergelijke, dus ik vind niet dat jij een conclusie kunt trekken vanuit foto's

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:16

Naft vind ik een leuke naam die bij Diesel past

EveliNero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:26

Waarom wil iedereen er toch persé vanuit gaan dat de pup doof/blind is?! Het diertje is inmiddels toch getest?!

Ts; veel plezier met je pup! Nu even snel in het andere topic spieken ;)
Laatst bijgewerkt door EveliNero op 16-08-09 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 10:28

@ EveliNero: Dankje, iemand die wel positief is :P

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:04

tamaramt schreef:
ik heb zelf ook een boxer maar boxers kunnen eerder bepaalde ziektes krijgen en staan er om bekend dat ze vaak tumoren e.d. krijgen
nogmaals; ik vind het een supoer schattig puppie maar ik weet bijna zeker dat hij of doof of blind is en hoe rottig dat ook is msschien is het beter om hem te laten gaan
klinkt keihard maar dat is beter dan er over een jaar achter te komen dat hij toch niet gezond is en je alsnog afscheid moet nemen
maar goed het is en blijft je eigen keus
p.s. de naam spike is wel heel leuk

waarom menen mensen toch altijd dat er wat mis is met wit, en knap hoor dat je het van een foto kan zien >;)

Imposantje, je hebt een leuke pup, wat een lekker ding ik vind "Ice" wel een stoere naam :D maar Spike is ook leuk hoor, geniet maar lekker van je puppel,hij is zo groot :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:11

Het is een leuke pup, omdat hij wit is en een blauw oog heeft, wat zou je zeggen van:

Blue?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:34

Cassidy mss even teruglezen naam is er al.

tamaramt schreef:
k heb zelf ook een boxer maar boxers kunnen eerder bepaalde ziektes krijgen en staan er om bekend dat ze vaak tumoren e.d. krijgen

Precies daar ging mijn vraag dus ook naar uit, je neemt wel erg veel risico's met een witte boxer.
En ik doelde op die speciale BaeR test. Maar knap dat er mensen zijn die wel dit risico durfen te nemen ik zou het risico nooit durven te wagen.
Kanker is idd een grote factor bij boxers helaas.

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 14:55

We hebben hiervoor al 2 boxers gehad en hebben nu een 2 jarige reu, dat is de paps van Spike.
1 van onze honden is op z'n 9e overleden aan longkanker, ofja, we hebben hem toen in laten slapen.
Mijn vader heeft altijd boxers gehad en dit was de 1e die aan kanker is overleden, dus de kans is aanwezig, maar dat kan bij andere rassen net zo goed gebeuren, dus wij durven het risico wel aan ;)

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:03

replay vind ik heel leuk vooral in combinatie met diesel.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 00:24

Aaaaah! Ik vind 'm leuk! *D

Een naam zou ik niet weten.. Ben daar nooit zo creatief in :P