Momenteel ligt ze met haar kittens in een doos onder in de kledingkast. Omdat ze echt behoefte heeft aan een soort hol hebben we met klipjes een handdoek op de doos vast geklipt. Toen ik zonet de kast opentrok trof ik dit aan
Zo van bovenaf kan je alles prima in de gaten houden
Kijk, poesjes! Moet er niet aan denken dat ze er door heen zakt
Dichte oogjes en een zoet mondje
Krioel, krioel
Lekker bij mamma
Heerlijk slapen
Xantha
Geplaatst: 31-08-09 18:55
Zo nou ik vind ze al flink aan de maat. Mams doet het goed zo te zien!!
En ze groeien als kool! Zijn van gisteren naar vandaag bijv alweer 75 gram aangekomen met z'n allen! Gewichten liggen allemaal rond de 145 behalve 1, die is 130 gram maar groeit ook goed
Ahhh wat een snoeppie is het toch Chailai, dat we even bij haar mochten kijken! Ik hoorde haar trots spinnen op de achtergrond En dat kitjes gemiep is ook erggg Hang je er nou de hele dag boven?
Amable
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-09 22:47
Nee, ik moet mezelf in houden, maar ik blijf er juist zoveel mogelijk weg. Vanmiddag even een minuut of 10 zitten kijken en vanavond na de weegsessie nog even blijven hangen. Ze vind de aandacht wel leuk, maar ook spannend, houdt ons heel angstvallig in de gaten. Het wegen vindt ze ook een verschrikking, haalt ze allemaal 1 voor 1 weer terug. Wel handig hoor Ik hoef er eigenlijk geeneen zelf terug in de doos te leggen