wat een snoepie ik wist niet dat die beestjes er zo schattig uitzagen
Nanne
Geplaatst: 29-05-09 22:46
Ik bestel er alvast 10!
Wat een schatjes!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd uitwijk of afrem. Ik kan er niet tegen om een onschuldig beestje dood te rijden.. Dus ik doe mijn best om jullie ook dit jaar te ontwijken!
Wat een lieverd. Idd een leuke manier om aandacht te vragen voor zo'n probleem en nu zijn er vast een aantall bokkers die meer uitzullen kijken!
Super lief!
BeeMed
Geplaatst: 29-05-09 22:48
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh wat lief!!!! Maarre waar kunnen we ze vooral tegenkomen? dan kan ik op die plaatsen extra opletten.
Nanne
Geplaatst: 29-05-09 22:49
knuffeldier schreef:
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh wat lief!!!! Maarre waar kunnen we ze vooral tegenkomen? dan kan ik op die plaatsen extra opletten.
Op de weg?
Bij ons kom je ze zelfs midden in het dorp tegen.. Of in woonwijken.. Ze zitten overal denk ik..
Zwartwitje
Zo ongeveer overal knuffeldier, beginnende in buitenwijken van steden en dan voornamelijk tegen de schemer aan
MamboBeach
Ik zit hier met een nest jonge kittens wat schattig is om te zien maar dit diertje is ook om op te vreten!
Anoniem
Geplaatst: 29-05-09 22:53
Billy, wat is dit super lief, wat een snoetje, wij hebben ook egels in de tuin. Dit weekend zat er eentje onder het bed van de logeerkamer, de deur naar de tuin heeft open gestaan. Een grote dikke egel.
Arra
Geplaatst: 29-05-09 22:54
Ik heb een egeltje nog nooit zo schattig zien kijken je zou het zo willen knuffelen wat niet gaat.
puma
Geplaatst: 29-05-09 23:00
Jeeee ik wist helemaal niet dat egels er zo uitzien, je ziet altijd alleen maar die stekelruggen. Wat onzettend schattig, ik weet nu al dat ik nu altijd aan deze foto's moet denken als ik weer een dode egel zie liggen ..
Anoniem
Geplaatst: 29-05-09 23:02
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Je zou een campagne draaiboek naar de PvdD moeten sturen ofzo! Wat een originele manier om hier aandacht voor te vragen! Hij is ook wel ernstig lief hoor, vooral met die oortjes
Ik rem altijd voor dieren, of trek aan mn stuur, geeft niet altijd de meest veilige situaties, maar ik zou het mezelf nooit vergeven als een een duif of kat of wat dan ook aan zou rijden. Is trouwens een automatisme, niet dat ik bewust gevaarlijke situaties uitlok
oooh die is cute! ik rem altijd voor egeltjes sterker nog, bij onze straat zie je vaak slakken oversteken. vind het soms zo sneu, zijn ze werkelijk 2 uur bezig die weg over te steken, zijn ze er BIJNA.. worden ze platgewalst door een auto en mjah.. altijd als ik er eentje fanatiek zie kruipen... til ik hem op en zet hem aan de overkant
Coentjuh
Geplaatst: 30-05-09 00:18
saskiaojan schreef:
ahhhhhhhhhhhhhhh
die is lief... wist btw niet dat egels zulke oren hadden....
Ik ook niet..
Hoe schattig Ik zal oppassen hoor!
Lowara; Brrrr met slakken heb ik niets hoor Vieze slijmdingen. Kikkertjes wel Ik super lang gewacht in de auto totdat ie de weg overgestoken was. Dus hij neemt zijn laatste sprong en jippie bijna aan de overkant. Maar hij botst op een bonk modder, hij sprong te laag en duikelt zo weer achter over terug op zijn rug denk ik Dat was zo'n grappig gezicht.
Echt geweldig dat je hier aandacht aan besteed. Wat betreft remmen en angst dat er eentje achterop knalt. Onzin, dan hebben ze toch echt te weinig afstand gehouden. Ik ben wel eens uitgeweken voor een egel en kwam toen bijna in de sloot terecht, vond m'n vriend is minder, maar gelukkig goed afgelopen, geen doden of gewonden.