Wat een dotje!!! Die ga ik straks hélemaal plat knuffelen.
Globetje
Geplaatst: 06-04-09 16:10
Gefeliciteerd met je nieuwe pup! Die mensen waarvoor ik een tijd geleden wat dingen vroeg hebben uiteindelijk ook een rottweiler gekozen. Hij is nu een ik schat 9 maanden en hij is een enorme schat!
Ahhhhhhh wat een heerlijk beestje! Echt zo schattig!!
Heel veel geluk met haar!
cesara
Geplaatst: 06-04-09 20:28
aaa echt een schatje. super leuk puppie.
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-09 20:34
Lizz schreef:
Fijn dat het goed klikt en dat ze van opruimen houdt... ik moet er ook zo één!!
nou opruimen??daar zullen de meningen over verdeeld zijn,maar alles wat ze meesleept gaat dan ook in 100 stukjes kapot
en nee niet puppie stelen,er zijn 6 hele grote honden die over haar waken , gaat vast niet lukken...
en globetje,super,rottweilers zijn echt super honden,ben er helemaal weg van
lindatje
Geplaatst: 06-04-09 20:43
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHWWWWWWWWWWWWWWWWW! Die is lief zeg Ik vind deze honden zo geweldig! Kijk dat nou! Het is maar goed dat je in Duitsland woont Zoeenwilikook *zucht*
Feeeem !!!! waarom zie ik dat nu pas, puppy is echt geweldig, mmmmm 6 grote honden die over haar waken, mischien zijn snoepjes geven een goede afleidings manouvre en dan snel ...... puppy ontvoeren. Dat ik bijna bij je om de hoek woon is dan weer wel jammer mmmmm maar kom zeker snel de nieuwe aanwinst bewonderen.
Mensen jaloers maken... Heb je al van die verschrikkelijk mooie paarden staan, al 6 (okee 4 en 2 witte monsters ) mooie honden.. en dan neem je er nog 1 bij die er dan zo uitziet...
Wat een verschrikkelijk hoog knuffelgehalte heeft ze zeg.. en wat is ze al stoer...
Meer foto;s kan je ons niet weigeren natuurlijk... (hoe is het trouwens met friesje?)
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-09 00:08
haha,ja ze is zo lief ,en het knuffelgehalte is te hoog,ze is al platgezoend
het is echt een heel lief puppekind...er zijn hier op het moment 2 fotograven,dus ja,er zullen heeeel wat foto's van haar gemaakt gaan worden
enne bikkellove ik zie je wel verschijnen,je bent welkom,dat weet je...puppiesnuiven...
en met friesje gaat het goed,die moet nog ong 1 a 2 weekjes
Wat een schatje! Zwijmel. Ik moet eerlijk zeggen ben niet z'n rottie fan ( meer argentijn) maar begin nu toch wel te twijfelen, wat een plaatje en wat een koppie. Wens je heel veel plezier met haar, en dat ze een fantastisch huis heeft gevonden weten we allemaal.
Wat een schatje zeg! ik hou niet zo van rotweilers, maar als ik dit zie wordt je spontaan verliefd Heel veel plezier met haaar Hoe oud is ze nu eigenlijk ?
SheMellon
Geplaatst: 07-04-09 08:07
Ahhh wat een lieverdje!Echt een heerlijk beestje hoor! En heel begrijpelijk dat jullie het niet zagen zitten om weer een oudere hond uit het asiel te halen.
Ineke2
Geplaatst: 07-04-09 08:12
Aaach wat een droppie, heerlijk die pups. Ik ben verliefd Veel geluk met Kimmie!
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-09 09:50
allemaal potentiele puppie Kim pikkers hier
hahah,tis gewoon te leuk spul,ze zouden een jaartje zo moeten blijven,alhoewel ze duidelijk zich steeds meer thuis voelt en ipv een rustig pupje het zich ontpopt tot een klein mini monstertje (voeten bijten,benen aanvallen enz )
Kimmie is 8 weekjes oud (en een paar dagen inmiddels ) ,echt pupsel nog
en de andere hondjes,vinden het een indringertje,hahah,ze bekijken het met een blik van "o nee he...was das nou?? " ,joes beschermt haar heel erg (de roedelleidster) dat is wel weer heel lief,en Donnie is verliefd,maar goed die denk alleen maar ,heej een nieuw meisje in da house....dat kippie is voor mij,het enigste wat hij niet leuk vind,is dat ze zijn staart wil vangen als hij ligt,hahahahah ,zijn ogen van verontwaardigheid vallen dan haast uit zijn hoofd..
en helaas, maar we nemen geen oudjes meer hier in huis,ik dacht dat ik wel afstand kon bewaren,en dan tref je en heca,waarmee je binnen een week zo'n mega band opbouwt,en waar ik echt helemaal weg van was,en na 7 maanden is het gewoon over..ik kan dat niet..doet zo vreselijk veel pijn,nog steeds...
Neptunus
Geplaatst: 07-04-09 14:20
ach wat een knap hondje is ze zeg !!! en ze staat ook mooi op de foto's !
Allereerst mijn complimenten voor de mooie scherpe foto's. Pupjes zijn altijd aandoenlijk en zo ook jullie Kim
Dat is een lekker ding zeg en volgens mij voor de duvel niet bang. Dat staartje staat mooi fier omhoog; die kan de wereld wel aan.
Heel erg veel plezier met Kim.
sax89
Geplaatst: 07-04-09 15:24
ze is echt schitterend! ik vind het alleen zo jammer dat ze zo niet blijven, maar gaan groeien tot een volwassen hond. Als ze zo klein zijn dan zijn ze allemaal zo lief, ondeugend maar bovenal zo schattig klein.