Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Wat een topicIs dat laatste trouwens een echt konijn of een knuffel? Lijkt zo fluffig voor een konijn
Mas schreef:_Tara_ schreef:Wat een topicIs dat laatste trouwens een echt konijn of een knuffel? Lijkt zo fluffig voor een konijn
Dat is een levensechte ja, Wall-E (genoemd naar de Pixar film Wall-E) is een echte nijn
en een Vos x Dwerg Angora, hij is nu een maand of 6 oud
Maar als bontje voldoet ie dus prima, misschien kan ie wel als vervanging dienen voor zo'n
dure pad met inlages?
Vippie schreef:![]()
ik denk dat je beugels iets korter moeten voor het mooie. Hoe vind je hem zelf zitten?
anniee schreef:Je kunt natuurlijk ook op zoek naar een bijrijder, die wat minder groot is en met kortere beugels kan gaan rijden.
Wellicht wil ze bolle wel leasen als je daarvoor open staat?
Dan kun je ook wel minstens de helft van je kosten (voer, strooisel enz) aan diegene vragen.
Mas schreef:xMarit schreef:
Vooral je hond hahaha die kijk ook van: baas? wat doe je nou?
Ja, hij oogt nog wat onzeker onder het zadel,
maar voor een twee-jarige doet hij het toch al erg goed hoor
Mas schreef:Mijn 2-jarige is anders al heel volwassen en oogt heel erg wijs voor zijn leeftijd!
Trouwens, ik doe rustig aan en voor later is het alleen maar beter, want dan onthoudt hij goed wat hij geleerd heeft.
aerdenhout1 schreef:Mas schreef:Mijn 2-jarige is anders al heel volwassen en oogt heel erg wijs voor zijn leeftijd!
Trouwens, ik doe rustig aan en voor later is het alleen maar beter, want dan onthoudt hij goed wat hij geleerd heeft.
Ik begrijp dat jij nog een heleboel moet leren wat paarden...EEUH honden...betreft. Mag toch hopen dat je er al niet op hebt gezeten he??
![]()
aerdenhout1 schreef:Echt wel...zo scheef als de toren van Piza!!