Ik ben Muis, een poes van 7 week en kan al klimmen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Klaasje

Re: Ik ben Muis, een poes van 7 week en kan al klimmen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 16:45

Ik ben toch echt niet fout bezig hoor in mijn ogen. Ze ligt veel op schoot, als ze wakker wordt lekker spelen, eten....Wat als het door de mens zou zijn grootgebracht? Daar komt bij dat de moeder ze al wat afstootte en de kittens geheel zelfstandig waren.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:48

Ach ja een bord voor je kop Ja Ja zal ook niks aannemen van andere mensen.

Is gewoon algemeen bewezen dat het voor een kit beter is en jij bent niet 24h per dag thuis...en dadelijk heb je het drukker met school of werk.
Citaat:
tot januari kon ik wel wat gezelschap gebruiken

Maar je moet zelf weten ik weet gelukkig beter heb namelijk diverse boeken verslonden en sites toen ik een kit ging halen vervolgens mijn conclusie getrokken en na 2 weken pooky alleen gehad te hebben heb ik er een kit bijgenomen

en waarschijnlijk dit weekend of volgend weekend nog een kit

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 16:55

Tegen die tijd zit ik inderaad niet meer 24 uur per dag thuis, volgens mij zijn er maar weinig/geen mensen die dat wel zijn. Je moet altijd wel een keertje weg ofzo, en daar moet zo'n beestje maar aan wennen. Tegen die tijd is de poes ook al geen kitten meer.

Wat jij doet moet jij zelf weten, wat ik doe moet ik zelf weten. Maar ga aub niet zeggen dat ik fout bezig ben, want dat is echt niet zo. Kom dan een keertje langs, kijk hoe goed het beestje het heeft en voelt bij ons, dat is duidelijk te zien. Daarna oordeel je waarschijnlijk wel anders. Dus, wie heeft er hier nou een bord voor z'n hoofd Verward Belachelijk!!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:20

zucht tot hun eerste jaar blijven het kittens jij mag echt wel een boek gaan lezen ofzo want je weet duidelijk niet waar je het over hebt

tot 3 maanden zijn het baby-kittens en 4-11 maanden zijn het gewone kittens

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:31

nee meis kom jij eens hier langs, zie eens hoeveel plezier die 2 van mij met elkaar hebben. Hoe leuk IK ook met ze speel, ik kan ze nooit geven wat ze elkaar geven.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 18:15

tita schreef:
zucht tot hun eerste jaar blijven het kittens jij mag echt wel een boek gaan lezen ofzo want je weet duidelijk niet waar je het over hebt

tot 3 maanden zijn het baby-kittens en 4-11 maanden zijn het gewone kittens

Ga hier verder niet op in, ik heb er toch geen ervaring mee en doe het hélemaaaaal niet goed....volgens jou. Máár, al een aantal keren op deze manier gedaan en totaal geen problemen mee gehad. Dus. Maar ik zou zeggen, blijf lekker verder zuchten en lezen, maar hou op met mensen de les proberen te lezen en alles denken beter te weten.
Dank u.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:23

Klaas, gefeliciteerd met je nieuwe poezel! lekker spelen met dr en veel aandacht geven. Ben het met een aantal hier eens dat een kitten eigenlijk beter af is met een maatje maar soms is het niet anders. Poezen werken verslavend Lachen Clown

Waar je wel even op moet letten met die krabpaal met die elastieken dingen eraan is dat je kitje niet verstrengeld komt te zitten in het elastiek en zichzelf ophangt, zet m weg als je er niet bij bent en let op als je er wel bij bent.
Een ongelukje is zo gebeurd en als ze goed vastzitten en in paniek gaan trekken heb je een probleem. Het zijn erg leuke palen maar levensgevaarlijk zonder toezicht. Geldt overigens ook voor bijv stokjes met een touwtje met iets eraan, ook nooit laten liggen als je niet thuis bent. Kittens kunnen zo vreselijk onstuimig spelen dat ze niet doorhebben dat ze gevaar lopen.

Maar neemt niet weg dat je er wel leuk mee kunt spelen samen met je kitten, have fun! Lachen

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:26

Klaas, ze is leuk! Gefeliciteerd.

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:29

gefeliciteerd! Tsja, dr is altijd wel wat te bekritiseren. Denk dat er zoveel mensen zijn die maar 1 kat hebben! Als ze naar buiten gaan komen ze er toch zat tegen?
Ik zou me er iig niet te druk om maken. Veel plezier met je nieuwe katje!

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 22:13

Klaasje, Het enige waarom ik een opmerking maakte is dat je in je openingspost misschien een verkeerde woordenkeus nam. Als ik zo mee lees heb je er echt goed overna gedacht voordat je aan dit geweldig leuke katje begon! En dat je keus is om er nu aan te beginnen, kan naar mijn mening geen beter moment zijn omdat je er nu volledig voor kan zijn! en als je werkt gaat dat toch minder. Tja en de discussie van 1 of twee das persoonlijk.

Geniet ervan