Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

!Ga je een maatje van het andere geslacht bijkopen (is dat uberhaupt te zien bij deze dieren?), en is er dan kans op kleintjes?
Ik had echt een
Miryamk schreef:Ik had een paard verwacht!
Verwacht je een paard is het opeens een krab!
Joyckuh schreef:Zo wil later als ik groot ben en als deze niet meer op de verboden lijst staat, een kokosnootkrab! ook een erg leuk beest!

moonfish13 schreef:heb je sirieus 500 euro over voor een krab???
Het is wel een gaaf dier zeg die kokosnootkrab, hoe oud worden die? (kan ik niet vinden op google)
Wel een leuk detail, als dat ding kokosnoten kan openbreken, wat doet het dan met je vingers?![]()
Hoeveel krabben heb je eigenlijk, en welke soorten?
mijn vader had 2 krabbetjes in zijn bak, alleen die dingen klimmen in alles, luchtslangetjes, planten.. je bak uit..![]()
Die wil mijn vader niet meer...

Geen idee wat voor soorten, ze eten maar met de pot mee en soms zie ik ze 's avonds
En ja, daar heb ik best 500 euro voor over
Bijzondere dieren zijn nou eenmaal niet altijd goedkoop
, veel manieren heeft hij geloof ik niet en wat ga je dan doen als hij niet luistert, lees ontsnapt
(neem aan dan je klein begint, maar coco wordt dus wel oud, en groot
)
nee, in Sealife werd hij achter glas gehouden 
, bovendien ben jij dan bejaard en kan je alleen nog coco-baby's tillen
maar vond het zo'n leuk plaatje
Al moet ik er niet aan denken dat wij er thuis zo eentje in de woonkamer hebben staan .. alstie ontsnapt ofzo
watdanhe schreef:haha, wat een leukie, hij zit daar wel in een klein bakkie trouwens.. Daar zit ie niet altijd in nem ik aan.......?
Deze krab zit in een aquarium van 200x60x60 cm 
Of ik maak hem tam en leer hem kunstjes en laat hem lekker los lopen