Ja, het wordt voor mij de eerste keer. Ik ben wel al eens een nachtje in Maastricht geweest toen ze hier net een week of twee waren, maar toen waren ze nog vrij schuw en moesten ze nog niet echt iets van me weten. Nu is dat wel anders... Fred vind het heerlijk om tegen me aan te slapen 's nachts (heerlijk met deze hitte) en George komt ook wel echt kroelen. Maar wat ik al eerder zei, deze reis is te belangrijk voor me om niet te ondernemen, en ik heb heel veel vertrouwen in degene die voor ze komt zorgen. Waar ik wel benieuwd naar ben; ik hoor van heel veel mensen dat hun katten moeilijk eten. Ook katten met allerlei achtergronden, van zwerver tot zorgvuldig gefokt. Heb ik er dan echt zo'n mazzel mee dat die van mij werkelijk alles zonder problemen naar binnen schuiven? Tot nu toe lustte Fred alleen de gedroogde sprotjes niet, maar George vreet echt alles wat ik hem voorschotel.

Ze eten liever een frietje dan kippenhartjes. Tonijn (en andere vis) vinden ze ook lekker. En de gyros van de Aldi is blijkbaar een favoriet hier, ze hebben een tijdje geleden een hele kom gejat een leeg gegeten
) heeft ze nog nooit interesse in gehad.