IMAY1990 schreef:Dit epische kunstwerk hangt sinds kort bij mijn dierenarts in de wachtkamer:[ [url=m/KHOGPI.jpg]Afbeelding[/url] ]Beetje offtopic maar doet me aan de poster bij mijn DA in de wachtkamer denken
detos240 schreef:[ [url=m/pZTRk0.jpg]Afbeelding[/url] ]Onze boxer Lola..... Vaak heerlijk onderuitgezakt aan de tafel op haar stoel Mood
Haha die boxer.Kat ziet er op de laatste foto al liever uit.Een ‘gezellig’ schilderij bij de dierenarts.
Selina schreef:Wil iemand m’n kat hebben? Ik voel me niet veilig meer. [ [url=m/BVywXv.png]Afbeelding[/url] ]Edit: Gaf haar maar geen eten dus nu heeft ze maar op de grond gepoept. Gratis af te halen. In eerste instantie dacht ik ja, die durf ik wel aan! Tot de poep... All yours en succes ermee:')
Negerzoen schreef:Smee__ schreef:Oef die eerste foto. Merrie? Kan niet mis he Ik rijd zelf al meer dan een jaar op dezelfde merrie op de manege en die kan ook zulke zure koppen trekken. Terwijl ze verder echt gek is op gepoetst worden en kroelen. Zo'n hoofd krijg ik hier dan vooral als ik het lef heb daarmee te stoppen