Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Druif_01 schreef:luuntje schreef:Druif dat is niet leuk.
Waar moesten ze heen, dierenarts of pension?
Pensionmaar eenmaal daar trok hij gelukkig snel weer bij.
Xoran, wauw! Wat een mooie foto’s!
LoveGlove schreef:Mijn vriend en ik gaan vandaag naar huis. We missen de katjes allebei nogal en 3 weken is ook lang. Hij heeft wat heimwee en wil gwn heel graag naar huis dus dat gaan we doen. Ik ben benieuwd hoe onze dames gaan reageren. We zijn een keertje tussendoor geweest en ze waren super blij en in de war. Dus nu komen we weer permanent thuis
eilleen333 schreef:Fijn om dan weer thuis te zijn hè? Minty en ik gaan over 13 dagen op vakantie. Zag net dat ze huisdieren evt alsnog kunnen weigeren op de vlucht, dus dan wordt het een heel kort reisje, haha!
Van de week nog even samen hard aan het werk:
[ [url=m/Yf6kdh.jpg]Afbeelding[/url] ]
soesita schreef:@LoveGlove: Oh ja, het is altijd moeilijk om de katten achter te laten als je op reis gaat. Al wordt er nog zo goed voor ze gezorg, het blijven toch huisgenootjes die je mist. Ik had het vroeger niet gedacht, maar veel katten hechten zich toch ook wel aan "hun" mensen en niet enkel aan hun omgeving en gewoontes.![]()
Toen ik uit huis ging heb ik de kat meegenomen want die hing echt aan mij. Dat zagen mijn ouders ook. Dat dier was zichtbaar ongelukkig als ik een paar dagen weg was.
@eilleen333: Wat leuk dat Minty mee op reis gaat! Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
@marley93: Dankjewel! Op het eerste zicht zijn de twee moeilijk uit elkaar te houden, maar Hyperion heeft een klein wit vlekje op de borst. Hij lijkt heel erg op Minty. Ganymed heeft maar een paar witte haartjes die je niet echt een vlek kan noemen.
Het lastigste is als één van beiden iets doet wat niet mag; dan weet ik niet altijd op welke van de twee ik moet sakkeren.![]()
Een weekje weg met iemand die dagelijks langskomt is niet leuk, maar overkomelijk, lijkt me. Soms moet een mens er gewoon eens op uit. Komt wel goed!![]()
@caro29: Dankjewel, ik vind zwarte katten persoonlijk ook erg mooi en begrijp niet waarom zo veel mensen ze niet willen. Dat die allemaal zo bijgelovig zijn geloof ik niet echt, want zwarte honden zijn ook minder populair. Maar zwarte paarden zijn dan weer heel geliefd. Heeft iemand een steekhoudende theorie?![]()
Ja, ik denk ook wel dat het op deze leeftijd wel gaat lukken om hen helemaal tam te krijgen. Je ziet nu al van dag tot dag een verschil. Onze "oude" kat was helaas al meer dan twee jaar toen ze bij ons kwam en had al te veel ellende meegemaakt om nog een echte huiskat te worden.