Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 15:59

Bedankt voor de felicitaties :D

Marley is ook maar iets van 2,9 ofzo. Maar dat is ook maar een klein poesje. Broer Bowie is 4,5 :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 17:38

Azula is ruim 200 gram afgevallen ivm krolsheid.
Beifong is PRA negatief. Ben ik erg blij mee.

Caro heb je foto’s van je kittens?

Hier geen miauwen met speeltjes.
Wel als ik op de wc zit.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 18:11

Mijn knappe dametje nog maar een keer. Bewust een foto van de zijkant van de kop. Ben zo blij dat ze die stevige kin van d’r moeder heeft meegekregen. Helaas is dat steeds vaker een issue dat ze een zwakke kin hebben. Hier allemaal niet.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ga zaterdag bij mijn vriendin mijn sturdi ophalen. Omdat we dan natuurlijk geen kooiaankleding meer hebben, heb ik ene poster gemaakt om aan te duiden welke cattery er staat op show *\o/*
Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 18:49

Jazeker heb ik foto’s. De golden tabby alleen op de bank is mijn vriendje. Hij zit graag bij je. Hij is het meest mensgericht. De rest gaat gewoon hun gang

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 18:51

Ze zijn leuk <3

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 19:00

Ik wil ze komen aaien en dan een voor een stelen <3 <3 :=

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 19:14

Dat moet je nooit verklappen LoveGlove! Gewoon in je tas stoppen :j

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 19:29

Deze zijn zo rustig in vergelijking met het boevennest van vorig jaar. Tot nu toe hangen ze niet in de gordijnen. Een aantal spelen ook met de jonge poes. Die is wat ruwer qua spel dus niet iedereen wilt dat. Zo grappig om te zien dat dit nest zo anders dan vorig.

Dit is trouwens de tante
Afbeelding

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 19:51

xoranlover schreef:
Mijn knappe dametje nog maar een keer. Bewust een foto van de zijkant van de kop. Ben zo blij dat ze die stevige kin van d’r moeder heeft meegekregen. Helaas is dat steeds vaker een issue dat ze een zwakke kin hebben. Hier allemaal niet.

[ [url=m/xpeMtg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LYn4Su.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga zaterdag bij mijn vriendin mijn sturdi ophalen. Omdat we dan natuurlijk geen kooiaankleding meer hebben, heb ik ene poster gemaakt om aan te duiden welke cattery er staat op show *\o/*
[ [url=m/dyISHc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag je nu op de Nederlandse shows ook een sturdy gebruiken? Dat zou ideaal zijn!

Iedereen bedankt kan niet wachten tot ze er is!

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 20:39

MissJG schreef:
xoranlover schreef:

[ [url=m/xpeMtg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LYn4Su.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/dyISHc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag je nu op de Nederlandse shows ook een sturdy gebruiken? Dat zou ideaal zijn!

Iedereen bedankt kan niet wachten tot ze er is!

Ja mocht dat eerst niet?

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 21:24

Ja mocht dat eerst niet?[/quote]

Nee zeker niet. Maar dat is goed om te horen. Naar mijn mening ook fijner voor de katten zelf.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 22:27

Oh felikat heeft zelfs alleen maar sturdi kun je sturdi huren als je er geen hebt.

Wij hebben 3 dubbele gekocht. 1 samen en ieder 1 eigen.
We gaan 4 september naar Rotterdam naar de jubileum show van de Nvvk.

Dan is er som aby special. Wij nemen er samen 6 mee. Zij 3 en ik 3. Elani, Nishi en Kalino gaan mee. Kalino is een broer van Lanah. Eigenaresse wilde heel graag een keer showen.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 00:11

Leuk Xoranlover is dat ook vrij toegankelijk voor publiek? En komen daar dan allerlei rassen of alleen somali en Abbessijn? Lekker dichtbij namelijk, lijkt me wel leuk om eens te zien zo'n show :D
Laatst bijgewerkt door Yinthee op 05-08-22 00:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 00:18

Zit alleen met betaald parkeren.

En je hebt dan ook wereldhaven dagen.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 06:57

Yinthee schreef:
Leuk Xoranlover is dat ook vrij toegankelijk voor publiek? En komen daar dan allerlei rassen of alleen somali en Abbessijn? Lekker dichtbij namelijk, lijkt me wel leuk om eens te zien zo'n show :D

Nee is met entree, maar je betaal geloof ik €5 of zo. Er zijn veel meer rassen. Neva masqerada, siberen, brits kort en lang haar. Main coons en nog veel meer.
Bezoekers kunnen alle kooien lang om te kijken en ook bij de keuringen kun je kijken. Het enige dat veel exposanten niet willen is dat mensen aan hun katten zitten. Veel mensen fokken en willen geen ziektes mee naar huis nemen. Er zijn vaak kraampjes met katten spullen. Is best leuk om een keer te zien. Kan ik je meeten mocht je komen :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 08:07

Ik ga naar Groningen en Gorredijk. Puur om te kijken en misschien wat contacten op te doen

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 09:03

xoranlover schreef:
Oh felikat heeft zelfs alleen maar sturdi kun je sturdi huren als je er geen hebt.

Super! Ik heb er nog een stuk of 4 dus dat komt
goed uit. Was al bang dat ik weer moest gaan naaien.

caro29 schreef:
Ik ga naar Groningen en Gorredijk. Puur om te kijken en misschien wat contacten op te doen

Die datums zijn nog niet bekend of wel? Er was altijd een in Groningen in december. Maar volgens mij dit jaar helaas niet.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 09:06

Ik vind het altijd leuk om je posts een beetje te volgen, Xoran. Ik zit totaal niet in dat wereldje dus heb er ook niet echt een beeld bij behalve katten op een voetstuk zeg maar :)) Maar leuk en interessant om dat zo te lezen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 09:36

Caro wat een leuke en knappe kittens.
Hebben ze allemaal al een baas gevonden?

Xoran mooie poster.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 10:24

Ik heb ze nog niet te koop aangeboden. Dat doe ik pas na eerste enting/chip en check bij de dierenarts. Men kan mij wel gewoon benaderen dan hou ik ze op de hoogte.

9 oktober is felikat Gorredijk
12 november is Mundikat Groningen
Dat heb ik genoteerd in mijn agenda. Hopelijk niet verkeerd opgeschreven

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 10:35

marley93 schreef:
Ik vind het altijd leuk om je posts een beetje te volgen, Xoran. Ik zit totaal niet in dat wereldje dus heb er ook niet echt een beeld bij behalve katten op een voetstuk zeg maar :)) Maar leuk en interessant om dat zo te lezen.

Ik zal straks op de laptop eens een verslagje maken hoe zo’n dag er voor ons uit ziet.

December is mundikat in oss staat op hun site. Augustus is midden beemster mundikat.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 10:58

xoranlover schreef:
Yinthee schreef:

Nee is met entree, maar je betaal geloof ik €5 of zo. Er zijn veel meer rassen. Neva masqerada, siberen, brits kort en lang haar. Main coons en nog veel meer.
Bezoekers kunnen alle kooien lang om te kijken en ook bij de keuringen kun je kijken. Het enige dat veel exposanten niet willen is dat mensen aan hun katten zitten. Veel mensen fokken en willen geen ziektes mee naar huis nemen. Er zijn vaak kraampjes met katten spullen. Is best leuk om een keer te zien. Kan ik je meeten mocht je komen :D

Nee heel begrijpelijk, zou ik ook niet zo tof vinden denk ik, haha.
Klinkt wel leuk/interessant! Hebben ze een site oid waar ik meer info etc kan vinden? Als het goed is ben ik 4 sept vrij, dus wie weet :D

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 11:03

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 11:14

caro29 schreef:
Ik heb ze nog niet te koop aangeboden. Dat doe ik pas na eerste enting/chip en check bij de dierenarts. Men kan mij wel gewoon benaderen dan hou ik ze op de hoogte.

9 oktober is felikat Gorredijk
12 november is Mundikat Groningen
Dat heb ik genoteerd in mijn agenda. Hopelijk niet verkeerd opgeschreven

Ik kan op de site zo 123 niets vinden. Zal nog eens zoeken. Wil daar graag heen namelijk. Lekker dichtbij.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 11:16

December is oss voor mundikat. Daar kan ik al voor inschrijven.