Marley is ook maar iets van 2,9 ofzo. Maar dat is ook maar een klein poesje. Broer Bowie is 4,5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xoranlover schreef:Mijn knappe dametje nog maar een keer. Bewust een foto van de zijkant van de kop. Ben zo blij dat ze die stevige kin van d’r moeder heeft meegekregen. Helaas is dat steeds vaker een issue dat ze een zwakke kin hebben. Hier allemaal niet.
[ [url=m/xpeMtg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LYn4Su.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga zaterdag bij mijn vriendin mijn sturdi ophalen. Omdat we dan natuurlijk geen kooiaankleding meer hebben, heb ik ene poster gemaakt om aan te duiden welke cattery er staat op show![]()
[ [url=m/dyISHc.jpg]Afbeelding[/url] ]
MissJG schreef:xoranlover schreef:Mijn knappe dametje nog maar een keer. Bewust een foto van de zijkant van de kop. Ben zo blij dat ze die stevige kin van d’r moeder heeft meegekregen. Helaas is dat steeds vaker een issue dat ze een zwakke kin hebben. Hier allemaal niet.
[ [url=m/xpeMtg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LYn4Su.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga zaterdag bij mijn vriendin mijn sturdi ophalen. Omdat we dan natuurlijk geen kooiaankleding meer hebben, heb ik ene poster gemaakt om aan te duiden welke cattery er staat op show![]()
[ [url=m/dyISHc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag je nu op de Nederlandse shows ook een sturdy gebruiken? Dat zou ideaal zijn!
Iedereen bedankt kan niet wachten tot ze er is!
Yinthee schreef:Leuk Xoranlover is dat ook vrij toegankelijk voor publiek? En komen daar dan allerlei rassen of alleen somali en Abbessijn? Lekker dichtbij namelijk, lijkt me wel leuk om eens te zien zo'n show
xoranlover schreef:Oh felikat heeft zelfs alleen maar sturdi kun je sturdi huren als je er geen hebt.
Super! Ik heb er nog een stuk of 4 dus dat komt
goed uit. Was al bang dat ik weer moest gaan naaien.caro29 schreef:Ik ga naar Groningen en Gorredijk. Puur om te kijken en misschien wat contacten op te doen
marley93 schreef:Ik vind het altijd leuk om je posts een beetje te volgen, Xoran. Ik zit totaal niet in dat wereldje dus heb er ook niet echt een beeld bij behalve katten op een voetstuk zeg maarMaar leuk en interessant om dat zo te lezen.
xoranlover schreef:Yinthee schreef:Leuk Xoranlover is dat ook vrij toegankelijk voor publiek? En komen daar dan allerlei rassen of alleen somali en Abbessijn? Lekker dichtbij namelijk, lijkt me wel leuk om eens te zien zo'n show
Nee is met entree, maar je betaal geloof ik €5 of zo. Er zijn veel meer rassen. Neva masqerada, siberen, brits kort en lang haar. Main coons en nog veel meer.
Bezoekers kunnen alle kooien lang om te kijken en ook bij de keuringen kun je kijken. Het enige dat veel exposanten niet willen is dat mensen aan hun katten zitten. Veel mensen fokken en willen geen ziektes mee naar huis nemen. Er zijn vaak kraampjes met katten spullen. Is best leuk om een keer te zien. Kan ik je meeten mocht je komen
caro29 schreef:Ik heb ze nog niet te koop aangeboden. Dat doe ik pas na eerste enting/chip en check bij de dierenarts. Men kan mij wel gewoon benaderen dan hou ik ze op de hoogte.
9 oktober is felikat Gorredijk
12 november is Mundikat Groningen
Dat heb ik genoteerd in mijn agenda. Hopelijk niet verkeerd opgeschreven