Oh ja ik vond het schattig, grappig en zielig tegelijk na de sterilisatie. Ik wist nier wat ik er zelf van moest maken.
Wat ik wel echt zielig vond is dat Blacky niet wilde slapen. Ze was kapot moe en dat was ook echt aan haar te zien, maar ze mocht niet slapen van haarzelf. Die dag erop heeft ze echt de hele dag geslapen. Zielig ding

Ik moet zeggen dat ze wel echt veranderd zijn nande sterilisatie. Ze hebben allebei heel duidelijk meer honger

Ze eten nu ook hun eten helemaal op wat ze eerst niet altijd deden. Maar ze krijgen niet meer. Het feit dat ze her opeten lijkt erop dat ze wel een beetje zijn aangekomen. Maar dat mogen ze allebei ook wel hebben. Ik wil alleen niet dat ze meer aankomen natuurlijk

En het knuffelige tussen de twee is er nog steeds echt zooo lief

Nina heeft naar mijn idee ook minder drang om naar buiten proberen te moeten vluchten als wij een deur even open hebben.
Ik ben wel benieuwd hoe ze op de vakantie gaan reageren. Over anderhalve week gaan wij 3 weken weg en zijn ze 3 weken alleen. Onze buurvrouw komt ze elke dag voeren en even kijken hoe het met xe is. En dan de andere dingen zoals de kattenbakken etc wil ze ook doen, wat fijn is. Ik gok dat sowieso mijn vriend en anders ik wel ook nog wel eens een paar keer even langswippen om te zien hoe het met ze is. We zijn immers maar een uurtje verder weg. Ik hoop dat ze het goed gaan doen