We hebben verder ook wel redelijk wat tuinafval, en strooisel/mest van het kippenhok. Denk dat we een aardig hoopje kunnen maken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze leggen echt heel behoorlijk, en de eieren zijn ook al wat groter aan het worden. Ze vonden het zelf ook een hele prestatie geloof ik, allemachtig wat een herrie vanmorgen
mijn eerste faverolles eitjes! Ter vergelijking naast de eieren van mijn 2 legkippen. (maatje L en maatje XXL, heb nog geen doosje gevonden waar die kip haar eieren in passen)
Suzzy_3 schreef:Jaaa!mijn eerste faverolles eitjes! Ter vergelijking naast de eieren van mijn 2 legkippen. (maatje L en maatje XXL, heb nog geen doosje gevonden waar die kip haar eieren in passen)
Nu nog leren in het kippenhok te leggen, en niet in de bokkenstal.
[ [url=m/NrL5fo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zijn de eitjes inmiddels zo'n 40 gram, vind het een prima formaatje
Pandora2 schreef:Mag ik even jaloers zijn op jullie eitjes ?![]()
![]()
Ziet er hier naar uit dat ik dit jaar geen eitje meer zal hebben![]()
De dames hebben mij wel beterschap beloofd volgend jaar
. Dit weekend is het hier in de buurt neerhofdieren tentoonstelling. Eens kijken of ik een fokker van grote faverolles vindt. Zo er ook een paar aanschaffen denk ik. black_kelpie schreef:Ik zou er consequenties aan verbinden hoor, geen eitjes binnen afzienbare tijd = elke ochtend voor straf een liedje tokken?
Qimm schreef:Haha, mijne vertikken buiten te komen met sneeuw
Ze bleven wel tot vrij laat binnen, en terwijl de dames op het hekje aan het peilen waren of die koude meuk wel veilig was zat stoere Victor in het nachthok te tetteren