Dankjulliewel
Zombie Gunther is echt mijn favoriet denk ik, prachtige foto.
Heb op heel veel gestemd, vind er zoveel leuks tussen zitten!
horse1984 schreef:buiten het feit dat er schattige egeltjes tussenzitten vind ik veel fotos wel van echt slechte kwaliteit, viel me op. Hoe gaat het trouwens met je nieuwe aanwinst Fiffill?
En bedankt voor de stemmen!
Denk dat niet iedereen een (goede) camera heeft. Veel zullen ook wel met mobiel gemaakt zijn.
Het gaat goed met de nieuwe, geloof dat ik het nog niet hier geplaatst had maar ik heb haar Embla genoemd
Kon een flying saucer wiel van iemand krijgen om te proberen die krijg ik morgen. Mocht ik een wiel winnen in de contest is die voor haar maar eerst maar even dit. Ik hoop dat ze er niet te zwaar voor is en dat ding breekt maar dat zien we dan wel weer, heb wel gehoord dat die saucers niet ontzettend sterk zijn maar heb er zelf geen ervaring mee...
Moet ook nog even kijken of ze op de lange termijn hier gaat blijven of niet (of ik een ander weg moet doen), ik kan helaas niet alles houden. Oa met het oog op een toekomstige verhuizing moet ik sowieso concessies gaan doen. Zou graag alles houden, maar moet helaas toch gaan inzien dat niet alles wat ik opvang eeuwig kan blijven. Maar alleen op voorwaarde dat ik er een goed plekje voor kan vinden uiteraard!