Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zombie Gunther is echt mijn favoriet denk ik, prachtige foto.
Heb op heel veel gestemd, vind er zoveel leuks tussen zitten!horse1984 schreef:buiten het feit dat er schattige egeltjes tussenzitten vind ik veel fotos wel van echt slechte kwaliteit, viel me op. Hoe gaat het trouwens met je nieuwe aanwinst Fiffill?
En bedankt voor de stemmen!
Kon een flying saucer wiel van iemand krijgen om te proberen die krijg ik morgen. Mocht ik een wiel winnen in de contest is die voor haar maar eerst maar even dit. Ik hoop dat ze er niet te zwaar voor is en dat ding breekt maar dat zien we dan wel weer, heb wel gehoord dat die saucers niet ontzettend sterk zijn maar heb er zelf geen ervaring mee...
.
ook supermodel Tyr valt in de prijzen, gefeliciteerd!!
!
.
wel foto in het topic zetten he!!!

Maar moet zeggen dat ze tammer is dan ik verwacht had. Ze is naar het schijnt namelijk nooit echt veel gehanteerd. Zij pakten haar ook niet met blote handen op bijv.
Als ik 's avonds het eten tevoorschijn haal hoort Týr me al en dan zie je zo'n roze neusje uit het huisje vandaan piepen en komt hij aangehobbeld... vervolgens hoor je bovenin Skaði wakker worden die alvast klaar gaat zitten 

ik val in herhaling geloof ik
En die 2e foto 
Ze was niet helemaal lekker, laatst was ze ineens heel chagrijnig en echt niet zichzelf. Qua gedrag gaat het beter maar ze eet nog steeds niet zo goed, verder is ze wel gewoon goed actief en warm. Denk dat het misschien komt omdat ik vrij plotseling van voer moest wisselen; ik had voer besteld, normaal krijg ik dat dan max twee dagen later binnen maar na 2 weken was het er nog niet en toen was ik echt door mijn voer heen en moest ik vrij abrupt naar iets anders switchen. Denk dat dat bij haar niet helemaal goed gevallen is, normaal bouw je het wisselen van voer rustig op maar nu kon ik niet anders. Hopelijk trekt ze snel helemaal bij, ze is wel weer vrolijk en actief dat is in elk geval goed!