Mijn egeltje eens ITP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Mijn egeltje eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 18:35

Ik heb ook gestemd! :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 20:08

*stille meeleesster meld zich* Heb op Tyr, Sheldon en op zombie Gunther gestemd. *kruipt weer onder meeleessteen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 15:17

Dankjulliewel :D Zombie Gunther is echt mijn favoriet denk ik, prachtige foto. :') Heb op heel veel gestemd, vind er zoveel leuks tussen zitten!

horse1984 schreef:
buiten het feit dat er schattige egeltjes tussenzitten vind ik veel fotos wel van echt slechte kwaliteit, viel me op. Hoe gaat het trouwens met je nieuwe aanwinst Fiffill?
En bedankt voor de stemmen!

Denk dat niet iedereen een (goede) camera heeft. Veel zullen ook wel met mobiel gemaakt zijn.

Het gaat goed met de nieuwe, geloof dat ik het nog niet hier geplaatst had maar ik heb haar Embla genoemd :) Kon een flying saucer wiel van iemand krijgen om te proberen die krijg ik morgen. Mocht ik een wiel winnen in de contest is die voor haar maar eerst maar even dit. Ik hoop dat ze er niet te zwaar voor is en dat ding breekt maar dat zien we dan wel weer, heb wel gehoord dat die saucers niet ontzettend sterk zijn maar heb er zelf geen ervaring mee...

Moet ook nog even kijken of ze op de lange termijn hier gaat blijven of niet (of ik een ander weg moet doen), ik kan helaas niet alles houden. Oa met het oog op een toekomstige verhuizing moet ik sowieso concessies gaan doen. Zou graag alles houden, maar moet helaas toch gaan inzien dat niet alles wat ik opvang eeuwig kan blijven. Maar alleen op voorwaarde dat ik er een goed plekje voor kan vinden uiteraard!

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:04

Ik ga op jullie beide stemmen! En daarna leuke egel foto's bekijken :D.

Fiffill, mocht je er toch een weg moeten doen, dan hou ik me aanbevolen voor een berichtje. Een vriendin en huisgenootje van me wil graag een egel samen met mij haha!

horse1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:20

ik ben benieuwd naar je ervaring met de flying sauser. Een wheel winnen zou te gek zijn. Sheldon heeft er de laatste week 3 keer een grote denneappel onder gelegd en dan flink in zijn rad gaan stampen met zijn platvoeten. Erg leuk want ik kon snachts uit bed en meneer heeft nu bijna zijn rad gesloopt.....

Ik vind daisy in het pompoenpakje ook superschattig. Mijn man vond de fotos van tyr in het topic trouwens hylarisch!

Dat zou me wel supermoeilijk lijken om er 1 weg te moeten doen. Normaal zou ik me aanbevolen houden maar ik heb echt geen plek en mag er geen hok meer bij. Zowel hamster teun en shel hebben een appartement van 1.20 bij 60 cm en met drie verdiepingen. Er kan er geen meer op en ik denk dat ik teun en shel nog niet bij elkaar kan zetten al lopen ze wel altijd samen los. Dan hebben ze geen eigen plek meer.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 16:30

Mijn vriend heeft helaas niks met huisdieren, dus we zullen op dat vlak allebei wat moeten inleveren.
Nikkii94 ik zal het in gedachten houden :)

Haha wat een sloper die Sheldon :')

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:41

Wat een geweldige foto's weer bij die wedstrijd, ik smelt hier!

Dankjewel!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 18:41

Gefeliciteerd Sheldon je hebt een van de polls gewonnen :D :D

horse1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:37

ja ik heb het net gezien dankjewel! Echt niet verwacht, maar heel leuk. Ben benieuwd! Tyr zit in de top 20 ik duim nog even voor jullie!

horse1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:03

Jeee *\o/* ook supermodel Tyr valt in de prijzen, gefeliciteerd!!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 17:38

Jeuj! Allebei gewonnen :):)!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 12:59

Ja klopt, echt leuk! Nu hopen dat de boel snel binnen is want Embla snapt helemaal niks van de flying saucer geloof ik (of ze is er gewoon te zwaar voor) :')

horse1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 14:58

Ach gut die arme Embla...Hopelijk is het snel binnen, ik heb voor Shelly een mannelijke roze met glitter rad gekozen en een roze slaapzakje. Past wel bij zijn personality :D .
Doet ze het verder goed Fiffil? Met de andere hedgies ook alles goed?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 15:12

:') wel foto in het topic zetten he!!!

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:19

Ohhh vandaag even al je berichten uit het topic gelezen en ik ben verliefd! <3

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:27

Embla, wat een leuke naam! Hier ook gestemd op je egeltje hoor :j

Is Embla eigenlijk ook een beetje tam? Wel gevaarlijk hoor om in dit topic te zeggen dat je er misschien eentje herplaatst O:)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-14 16:26

Haha heel gevaarlijk :D

Embla is best tam. Je kan haar gewoon oppakken etc. Merk wel dat ze heel beschermend is richting haar buik (zitten natuurlijk geen stekels), je moet ook uitkijken dat je vingers er niet tussen zitten als je haar oppakt en ze zich oprolt. :') Maar moet zeggen dat ze tammer is dan ik verwacht had. Ze is naar het schijnt namelijk nooit echt veel gehanteerd. Zij pakten haar ook niet met blote handen op bijv.

Met de rest gaat het ook goed, zou eigenlijk een keer een filmpje moeten maken van hoe het er hier nu elke avond aan toe gaat want ik lach me krom :') Als ik 's avonds het eten tevoorschijn haal hoort Týr me al en dan zie je zo'n roze neusje uit het huisje vandaan piepen en komt hij aangehobbeld... vervolgens hoor je bovenin Skaði wakker worden die alvast klaar gaat zitten _O-
Iðunn krijgt het ook al een beetje door, dus dan zitten er soms 3 van die bedelaars :')

Skaði heeft me laatst wel bijna een hartaanval bezorgt, wilde filmen hoe ze met de dennenappels aan het spelen was in haar hok. Ben weer eens blij dat ik hele snelle reflexen heb :+

En ja foto van Sheldon in zijn roze slaapzakje! :')

horse1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:28

lijkt me een heel gezellige bij je! Wat leuk hoe ze dat herkennen. Ik herken dat etenstijdritueel wel haha. Shel gaat altijd heel zenuwachtig ijsberen tot het in zijn bakje zit. Ahh inderdaad wat een reflex, dat was schrikken. Zo geconcentreerd dat ze niet op de rest let. Als zijn slaapzakje eris zal ik een foto spammen samen met een sensuele out of bed foto die ik laatst heb gemaakt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 18:03

Sensuele out of bed foto :')

Nogal slechte kwaliteit, maar was gisteren het voer aan het pakken (bewaar de spullen onder het hok) en er stonden er alweer 2 klaar, moest er gewoon even een foto van maken _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

horse1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 18:33

whahahaha die koppies, te schattig gewoon!

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 12:03

aaawh wat leuk!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 12:47

:')

Waaaar blijft de shelly in zijn roze slaapzakfoto!!!!! O:)

horse1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:13

Mr grump in rose slaapzakje:

Afbeelding

Sensuele out of bed foto, als dank voor alle stemmers die ik op facebook heb gedeeld:

Afbeelding

Tja wat zal ik er van zeggen, 't blijft een apart manneke :D

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 11:12

Ze zijn zo aandoenlijk en fotogeniek <3 ik val in herhaling geloof ik :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 15:48

Roze staat hem goed hoor :D En die 2e foto :')

Had ook weer wat foto's gemaakt van het stel hier na het verschonen. Iðunn schrikt nog steeds van de camera geluidje dus die had wat extra meelwormen nodig om over gehaald te worden :)) Ze was niet helemaal lekker, laatst was ze ineens heel chagrijnig en echt niet zichzelf. Qua gedrag gaat het beter maar ze eet nog steeds niet zo goed, verder is ze wel gewoon goed actief en warm. Denk dat het misschien komt omdat ik vrij plotseling van voer moest wisselen; ik had voer besteld, normaal krijg ik dat dan max twee dagen later binnen maar na 2 weken was het er nog niet en toen was ik echt door mijn voer heen en moest ik vrij abrupt naar iets anders switchen. Denk dat dat bij haar niet helemaal goed gevallen is, normaal bouw je het wisselen van voer rustig op maar nu kon ik niet anders. Hopelijk trekt ze snel helemaal bij, ze is wel weer vrolijk en actief dat is in elk geval goed!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding