En de 4 kleintjes
Nena - Lief klein knuffeltje maar ook heerlijk eigenwijs! Sinds vorige week weer beschikbaar omdat ik voor Sarahtje heb gekozen.

Sen Niño - Ik zou 'm zo willen houden. Gut o gut, wat een ventje. Als dat geen heeeeeeeeeeeerlijke knuffelkater wordt weet ik het ook niet meer. Hij kan de hele dag zitten kijken en je miauwend aankijken. Als je 'm dan aait zwaait 'ie z'n kontje de lucht in en knort hij zo hard als hij kan. Hij geeft kopjes en knuffelt je hélemaal dood. Maar ook hier schuilt een klein terroristje in

San Ragazzo - Dikke Chocoladebeer. Een heerlijke knuffelkater! Z'n sorry-face, z'n blauwe oogjes, z'n bolle koppie en z'n chocolade dopneusje.. Geweldig... En zooo lief!!!!

Deze 2 knuffelmannetjes waren in optie door één gezin maar er is een grote kans dat ze weer beschikbaar komen en dat er nieuwe mensen de gelukkige blikopeners kunnen worden van deze gewéldige knuffelkaters.
En natuurlijk mijn prinsesje Sarah die totáál geen zin in poseren had. Ze reageert zó op me, volgt me overal en komt als ik roep (en ja ik roep nog vaak met "iepie"... dan komen Isa en Sarah eraan lopen haha).