Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De hal is in het midden, zonder ramen en met hele koude stenen ondergrond en die was wel echt heerlijk koel. Daar waren ze heel graag.
Zit op 9 hoog met nog 3 verdiepingen boven mij, precies in het midden. In de winter echt top, hoef eigenlijk niet eens de verwarming aan omdat het toch wel warm wordt van alles om me heen. In de zomer is het hier een sauna
Maar heb niet het idee dat de katten er erg veel last van hebben. Ze eten en drinken goed en spelen ook nog gewoon!
En dan waren ze weer gegroeid en dan werden het weer slanke katjes
Voordat ik de katten had, zette ik gewoon de balkondeur open zodat het kon luchten maar dat kan nu natuurlijk niet meer. Daarnaast komt nu het kleine beetje wind dat er is uit het zuidoosten en ik heb m'n balkon op het westen, dus zit lekker uit de wind 

Druif_01 schreef:Woezel en Pip hebben gister vooral op zolder doorgebracht. In huis was het prima te doen! Woezel heeft als een dolle achter zijn balletjes aangerend. Momenteel scharrelen ze door de tuin, maar ze hebben duidelijk minder last van de warmte dan wij.
Rambogirl schreef:Druif_01 schreef:Woezel en Pip hebben gister vooral op zolder doorgebracht. In huis was het prima te doen! Woezel heeft als een dolle achter zijn balletjes aangerend. Momenteel scharrelen ze door de tuin, maar ze hebben duidelijk minder last van de warmte dan wij.
Ik vind t nog altijd zulke leuke namen!
Toen ik nog bij mn ouders woonde lag er toen ineens een nestje van 2 in de tuin.
Die noemde we ook Woezel en Pip. Mijn vader had ze in een doos onder de aanhanger gezet zodat ze droog bleven en moeder poes liep er steeds bij en sprong ook gewoon in de doos.
Paar dagen nadien zat er ineens een kitten buiten de doos, dus wij rennen er half naartoe.
Bleek ze nog een kitten te hebben gebracht... Die hebben we Guusje genoemd.
Uiteindelijk is Woezel (heet nu Storm) verhuisd naar een gezin achter onze staat en hebben mijn ouders nog altijd Pip en Guusje.