Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Druif_01 schreef:Woezel en Pip hebben gister vooral op zolder doorgebracht. In huis was het prima te doen! Woezel heeft als een dolle achter zijn balletjes aangerend. Momenteel scharrelen ze door de tuin, maar ze hebben duidelijk minder last van de warmte dan wij.
Rambogirl schreef:Druif_01 schreef:Woezel en Pip hebben gister vooral op zolder doorgebracht. In huis was het prima te doen! Woezel heeft als een dolle achter zijn balletjes aangerend. Momenteel scharrelen ze door de tuin, maar ze hebben duidelijk minder last van de warmte dan wij.
Ik vind t nog altijd zulke leuke namen!
Toen ik nog bij mn ouders woonde lag er toen ineens een nestje van 2 in de tuin.
Die noemde we ook Woezel en Pip. Mijn vader had ze in een doos onder de aanhanger gezet zodat ze droog bleven en moeder poes liep er steeds bij en sprong ook gewoon in de doos.
Paar dagen nadien zat er ineens een kitten buiten de doos, dus wij rennen er half naartoe.
Bleek ze nog een kitten te hebben gebracht... Die hebben we Guusje genoemd.
Uiteindelijk is Woezel (heet nu Storm) verhuisd naar een gezin achter onze staat en hebben mijn ouders nog altijd Pip en Guusje.