Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dan schrik je, je echt wel naar.

Heb ooit een foto van hem gedeeld in onze wijk FB groep met een grappig berichtje erbij, vrouw waarvan de kat was schaamde zich dood
ben er ook erg blij mee/trots op.
super lief.
Lilly is ook echt een avonturier (en moet zeggen de kleine Odin ook al haha) en ik woon ook met aan de voorkant een best drukke weg, mochten ze van het balkon afspringen/vallen oid... En sowieso al die gekke verhalen die je tegenwoordig hoort
zelfs al zou ik een benedenwoning met een tuin in een rustige buurt hebben, zou ik ze daar nog steeds niet op straat/buiten de tuin willen hebben...
Ghostattack schreef:Precies om die reden mogen ze hier ook niet buiten, tenzij onder begeleiding in de achtertuin. Alleen al de gedachte dat ze ergens in de wijk rondzwerven en misschien wel aangereden worden
We hebben wel een terrorkat in de wijk, die gewoon bij mensen naar binnen wandeltHeb ooit een foto van hem gedeeld in onze wijk FB groep met een grappig berichtje erbij, vrouw waarvan de kat was schaamde zich dood
Daar staat de achterdeur altijd open, en ze eet gezellig mee met de kater van mijn vader. Ze loopt gewoon naar binnen om een dutje op een stoel of het bed te doen haha.