Zigranta, ik geef de verwarming opdracht om niet onder de 20 graden te zakken... ik vind het ook spannend
Mijn groene woonkamer, bij deze:
Heb nog een klein beetje met de meubels geschoven, maar hier was het al ver klaar! Mijn man is weg geweest vandaag, die komt voor een verrassing te staan. Het was eerst allemaal wit
Wauw! Mooi! Je hebt iig hard gewerkt vandaag. M'n man zou het misschien nog over het hoofd kunnen zien haha. Maar als alles eerst wit was.... Dan moet het opvallen
Als hij een meisje blijkt moet ik daar ook even zeg maar.. uhm.. aan gaan wennen
De nacht is prima gegaan! Hij was vanmorgen erg van plan zo hard mogelijk te schreeuwen om zijn eten.. ik was wat later omdat ik iets langer in bed was blijven liggen.. half uurtje maar. Ik beloof het nooit meer te doen, hij vond zichzelf erg zielig
Een van mijn grasparkietjes heette ook Kruimel en ook ik wist het geslacht nog niet. Kreeg bruine neusdoppen en bleek dus een vrouwtje te zijn. Maar is altijd Kruimel gebleven
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Ik beloof dat ik hem nooit meer later eten zal geven *duimt stiekem dat hij heeeel snel zelf kan eten *
Huricane, ik heb hem inderdaad gekregen. Als hij niet zo beroerd was geweest toen ik hem kreeg had ik ook bewust meer afstand gehouden. Maar hij was zo zielig en nog maar zo klein. Hij had het zo nodig.. dat ik al heel snel tegen mijn man zei: deze gaat niet meer weg. En gelukkig mocht dat
Hij mocht mee de kinderen naar bed brengen. We blijven altijd even bij ze zitten tot ze slapen, dat vinden ze heel fijn. En ach, ik had Kruimel al bij me. Dus dan maar mee!
Gisteren zijn statieportret vergeten! Dus nu maar even snel eentje gemaakt. Kruimel zegt goeiemorgen en fijn weekend
Lizz
Geplaatst: 17-07-21 08:22
Complimenten ts hoe je dit doet! Ik vond de eerste beelden best heftig en dacht oei, komt dit goed? Maar jeetje wat een goed werk en ook vooral stoer dat je dit aandurfde.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.