Ik zou met een tuigje wachten tot hij volgroeid is. Anders groeit hij er steeds uit Ik heb voor Lieve een tuigje van Ruffwear (http://www.ruffwear.com/Front-Range-Har ... egory=1131), maatje XXS volgens mij Passen is inderdaad het beste
Een leuke website, maar wat een prijzen vragen ze Inderdaad eerst maar een bandje. We kwamen al tot de conclusie dat alles nog te groot was waarschijnlijk.
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-15 16:51
Mooi weer en mijn tentamens voorbij dus tijd voor foto's! Alvast van alledrie een foto. Later vandaag of morgen komen er nog meer
Edit: Ik zit de foto's van 2 weken terug te bekijken. Wat een verschil in die koppies zeg! Ze hebben echt meer expressie ofso
Geweldig! Ik vind het zo leuk dat we al deze mooie foto's straks als herinnering aan hoe klein ze waren kunnen bekijken. Nog 4 nachtjes slapen. Zaterdagochtend meteen op puppycursus. Heb overlegd of dat wel verstandig was, maar we gaan er maar vanuit dat we dan tips krijgen waar we meteen de eerste week van kunnen profiteren. Ik kijk enorm naar de komst van Moosje uit!
Ja klopt Ze krijgen van mij woensdag nog een heerlijke wormenkuur Maar jullie krijgen allemaal een lijstje met nog wat informatie mee van wanneer nog ontwormen en enten en nog wat andere dingetjes. Waarschijnlijk weten jullie het meeste wel maar kan geen kwaad om te veel informatie te geven
Top dat je al zo veel doet Madelon ! Wij zien ook erg uit naar de komst van onze meneer Guus. Alleen nog voerbakjes aanschaffen en wat speelgoed en alles is klaar voor hem. Flauw, voor hem de belangrijkste zaken zijn nog niet op orde Maar voor zondag is het geregeld