wauw die donkere pup vind ik geweldig mooi, wat een kleurschakeringen allemaal. Ik ben benieuwd hoe die gaan uitgroeien
afgelopen woensdag zijn we bij de pups in Duitsland wezen kijken. Ze zijn nu 8 week en de eersten zijn al naar hun nieuwe baasjes.ze zijn zo leuk hopelijk komen we ook deze pups weer tegen bij toekomstige meetings en Ravi mag dit jaar weer vader worden
gisteren wezen wandelen met 5 van de 9 en papa, mama en oom JackZavijah, Kaisa, Sari, Errai en Jenna waren er hier zijn foto's te zien: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 377&type=1
ah, oké op de foto lijkt ylva meer van de tamaskan in zich te hebben dan sari, vooral die oortjes, heerlijk
merrylegs schreef:ah, oké op de foto lijkt ylva meer van de tamaskan in zich te hebben dan sari, vooral die oortjes, heerlijk klopt Ylva heeft echt de bouw van een Tamaskan alleen qua kleur is het echt haar moeder
whahah, idd. Ze vind echt alles goed Lynn, wat de kids ook doen. Je kan gewoon met een ballon op haar hoofd slaan, vind ze nog lekker ook hihi!
Oo echt, Ik heb nog niets gevonden waar Kaisa bang van is. Al wapper je met wasgoed staat ze me nog dom aan te kijken.