Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kruisspinnen, huisspinnen, een springspin en een paar hooiwagens....en HUGE sommige, brrr!! Ik heb ze een aantal keer vriendelijk verzocht weg te gaan, en nu na een hoop moed verzamelen ze dan toen maar mbv een grote bezem verwijderd en de tuin van de buren ingeknuppeld
Vind mezelf erg dapper
Het is er echt weer voor inderdaad. Nemurin schreef:Ik liep gistermiddag door de tuin en ik had een heleboel draden om mijn hoofd...Het is er echt weer voor inderdaad.

maar hij/zij heeft het niet overleefd
Pluizebolpum schreef:Nemurin schreef:Ik liep gistermiddag door de tuin en ik had een heleboel draden om mijn hoofd...Het is er echt weer voor inderdaad.
De kruisspin was trouwens door de Europese Arachnologische Vereniging uitgeroepen tot spin van het jaar 2010.
Toch ergens een gaatje in je rubbers? 
Ben blij dat het hier nog redelijk mee valt, alhoewel.. Mijn hubbie reed vandaag voorop in 't bos, met zijn paard van 1.78m en zelf een lengte van 1.91
Die heeft wel een en ander opgevangen
Toen was ik ineens even heel blij met mijn kleine paardje

dit gaat echt nergens meer over.... Maar is wel leuk.

. Iek. Dan maar wat naar links verplaatsen. Oh, daar hangt er nog een. Ik kijk vervolgens even goed om me heen en zie dat het hele bushokje VOL hangt met kruisspinnen van verschillende grootte in hun web... Volgens mij werd ik door zeker tweehonderd ogen aangestaard. En ondertussen regent het nog dusdanig hard dat ik ook liever niet buiten ging staan. Dilemma. Ben niet heel erg bang voor spinnen, heb zelfs bij tijd en wijle Frits de langpootspin op logeerpartijtje, maar hier kreeg ik echt de kriebels van
.
.
. Zag er echt idioot uit: we schrokken van elkaar haha! Op dat moment heb ik ook besloten dat het idioot was haar dood te meppen alleen maar omdat ik van haar schrok en heb haar fijn naar buiten verhuisd
Eigenlijk zijn spinnen banger voor ons dan wij voor hen. IMJ schreef:Ja, ze zullen vast banger voor ons zijn, maar ik ga dan ook zeker niet vrijwillig in hun huis bivakkeren zoals zij bij ons doen! Brr...