Wat een geweldige foto's komen er weer voorbij ! Snotter moet inderdaad een eigen merk beginnen ! En een kalender ! Elke dag zo'n gevatte Snotter-spreuk. Het zou veel mensen aan het lachen brengen
senna21 schreef:Bij de uitspraak "Ik ben/voel me wat snotterig" krijg ik dan ook een ander beeld. Moet je je dan ook laten testen eigenlijk?
Phen schreef:Ik maakte haar wakker....[ [url=m/C1CZVc.jpg]Afbeelding[/url] ]Of je dat nooit meer wil doen Snotter blijft leuk
Die zwarte kat En Snotter is echt mijn favoriete kat Mogen mensen ook als disapproving animal gelden? In dat geval: ik: bij het zien van de ratjes (heb zoooooo'n hekel aan ratten)
Pepperrr schreef:Uhm... Help.. [ [url=m/8uFJO3.jpg]Afbeelding[/url] ]Spooktober is begonnen. Het was leuk je gekend te hebben.
Raap mij maar op ! Wat een heerlijke beesten toch ! Kan Snotter misschien even poseren als modelletje voor op een mondmasker ? Beetje in de trend van die kapjes met dat groene monster op 'Wear that stupid mask. And wash your hands too '