Of ik haar even wat privacy wilde gunnen bij de zonnebank. Het tweede wat me te binnen schoot was dat filmpje dat zo’n man de benen van zijn kat bij elkaar doet en zegt: “excuse me, this is a Christian household”
Ik geloof dat ik haar wakker heb gemaakt Ze wilde naar binnen, maar ze was letterlijk net 2 minuten buiten, dus je blijft maar even.... Ik geloof dat ik mn bed niet uit mag van d'r... Kan ik deze smoes op m'n werk gebruiken denken jullie?
Marcella schreef:Het is koud en vochtig buiten dus kan wel begrijpen dat die naar binnen wil.Is alweer een poosje geleden hoor . En ze staat eerst 10 minuten te mauwen dat ze naar buiten wilt, dus het is goed met d'r
Selina schreef:Ze vond de tekening die m’n man maakte niet mooi[ [url=m/bzUx3p.jpg]Afbeelding[/url] ]En toch zie je wel meteen dat zij het is
kaatjemuts schreef:Snotter op haar best [ [url=m/OkWLhb.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/LTecP4.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/aFfswH.jpg]Afbeelding[/url] ]Snotter is echt mijn favoriete kat op insta trouwens. Wat een beest
Was t er niet mee eens dat die achterbenen toch echt ook moesten werken Gelukkig ook wel goede momenten
Hij was het er niet mee eens, wilde niet eens zitten en liet zn kop op m'n been hangen baasje moest weer zo nodig een domme foto maken
Agosh fjordjes hahaHa..ha..ha....nou nou.... wat een grapjas is die bazin van mij...wie verzint zoiets