oke behalve als ik probeer te slapen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oke behalve als ik probeer te slapen
Nou ja, ik ga het zien! Buiten het feit dat ze de gordijnen in mijn slaapkamer volledig vernacheld hebben, valt het me echt alles mee. 
.
xoranlover schreef:Haha neem een abessijn of somali dan gaat dat gewoon niet over.
Hier vliegen ze regelmatig door huis. Elani en Lanah vliegen nog de gordijnen bij de voordeur in. Nishi klimt nog steeds in kasten maar ach ik hou ervan. Wist van te voren waar ik aan begon.
uiteindelijk gaat het toch om het karaktertje en is de kleur niet het belangrijkste. 

Ik lig nog iedere dag zo in een deuk om Bowie. Van hem heb ik ook de meeste foto's. Niet dat ik Marley minder leuk vind maar Bowie is gewoon zo'n portret

ik heb vandaag weer nieuwe balletjes gekocht. Hij scheurt er de hele woonkamer mee door en belandde er uiteindelijk ook buiten mee. Ik moet er altijd zo mee lachen. Als wij ‘s avonds boven zijn (‘s nachts blijven ze beneden) horen we hem af en toe ook nog rondscheuren. Ik denk dat hij gewoon nooit volwassen wordt
in tegenstelling tot Pip, onze Diva

En heel knap!
Die ziet er al erg ondeugend uit.
Gelukkig zijn ze wel op te voeden en doen ze dat niet meer. Net als op de eettafel lopen en mijn gordijnen gebruiken als trap naar de vensterbank.