Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Heb je medicatie meegekregen na de operatie? Is niet standaard (antibiotica), maar sommige dierenartsen doen het wel.
Je kan evt altijd bellen voor overleg.
Eten en drinken ze goed?
eilleen333 schreef:LoveGlove schreef:Kheb net een belletje gedaan maar er werd meteen gezegd dat het de spoedlijn is. Is dit spoed?
Geen bloed-spoed, maar ik wil altijd dat mijn klanten wel op 1 drukken en even overleggen.
LoveGlove schreef:Ik heb gebeld. Gewoon morgen even terugbellen voor een antibiotica kuurtje.
Had hier niet iemand zelf een rompertje gemaakt voor de dames? Want als het even kan doe ik day zelf ook liever
Ik ben creatief dus dat helpt
eilleen333 schreef:LoveGlove schreef:Ik heb gebeld. Gewoon morgen even terugbellen voor een antibiotica kuurtje.
Had hier niet iemand zelf een rompertje gemaakt voor de dames? Want als het even kan doe ik day zelf ook liever
Ik ben creatief dus dat helpt
Je kan een paar goed gemikte gaten maken in oude paardrijsokken. Werkt prima
luuntje schreef:Glove goed dat je hebt gebeld.
Ik heb toen bij omspoes tubigrip van de fysio gekregen. Daar gaten voor pootjes uitgeknipt.
Kont was vrij en buik mooi bedekt.
Heb je geen korte sokken?
Iemand van je vrienden misschien die sokken heeft.
Ik heb weekend baby sokken via FB gevraagd voor het pootje van de hond
luuntje schreef:Ik heb afval hout verzameld en samen met mijn man een klimtoestel voor de katten gemaakt.
Want ja ze mogen de tuin niet uit en dat is zielig qua niet kunnen klimmen.
Ik wil er
Nog een mand/kist opzetten en misschien kunstgras op de
Bodem en de plankjes.
Azula en Beifong zijn blij.
[ [url=m/Tx6R8a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ljxICd.jpg]Afbeelding[/url] ]
LoveGlove schreef:Ehm wat denken jullie van Nina's wond? Ik ben aan het twijfelen of dit een spoedgeval aan het worden is. Ze is sinds vanavond ook niet meer echt levendig. Ze heeft wel nog gewoon haar normale natvoer gegeten.Spoiler:
[ [url=m/FxyCrH.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/MhK1ID.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: even erbij zeggen dat een van de hechtingen eruit is gegaan geloof ik
Appeltje_1 schreef:LoveGlove schreef:Ehm wat denken jullie van Nina's wond? Ik ben aan het twijfelen of dit een spoedgeval aan het worden is. Ze is sinds vanavond ook niet meer echt levendig. Ze heeft wel nog gewoon haar normale natvoer gegeten.Spoiler:
[ [url=m/FxyCrH.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/MhK1ID.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: even erbij zeggen dat een van de hechtingen eruit is gegaan geloof ik
He bah zegLees nog maar net weer mee, dus geen idee wat er is gebeurd.
Maar als ze zo suf is misschien even morgen bellen? Mijn kat had een enorme wond een keer, maar wel super levendig.