Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:Echinea druppels ga ik vanmiddag even naar opzoek.
En Rambogirl hoe bedoel je dat? Ik heb een airco maar ik denk dat die luchtstroom niet fijn is? Maar ik weet niet of ik het nu dan 30 graden in huis moet laten worden
LoveGlove schreef:Nou, vandaag gaan de dames dan echt onder het mes. Ik vind het een beetje spannend.
Ze hebben de hele nacht en ochtend door het huis gerend. das opzich fijn want dan zijn ze zometeen goed moe tijdens de rit
Iemand tips voor hoe ik Blacky in dr reismandje ga krijgen zonder te veel gedoe? Ik kan natuurlijk geen eten geven nu
marley93 schreef:Fijn, Glove.Dat zal rust geven op verschillende vlakken. Ik heb toen ook zo moeten lachen om die van mij dat ze nog woozy waren van de narcose. George hing op een gegeven ogenblik met zijn neus op de spijltjes van zijn reismandje op de terugweg, zodat je precies zijn boventandjes kon zien
![]()
Je zal morgen al wel verschil merken met hoe makkelijk ze herstellen van dat soort ingrepen. Ik heb me verbaasd in ieder geval!
marley93 schreef:Hahaha dat hoofdDie heeft 'verongelijkt' uitgevonden zo te zien.
Marcella schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Alexia net terug.
[ Afbeelding ]
Blue stuk.
[ Afbeelding ]
Als je gewassen wil worden laat jezelf gewoon tegen Blue aanvallen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Laat je niet meer gaan kleine.![]()
[ Afbeelding ]
Nog een keer Blue stuk.
luuntje schreef:Glove fijn dat ze terug zijn.
Hoeven ze geen kap op?
Misschien later vanavond wat natvoer geven. Krijgen ze ook vocht binnen.
Maureen koelmat werkt dus niet. Stomen wel.
Om nu tig keer per dag te stomen is met deze warmte voor jezelf niet fijn denk ik.