Waarom is dit topic zo rustig? Zijn alle dieren ineens gelukkig? We waren 4 uur(!) te laat met haar eten geven.
We wachten allemaal tot Lucky weer eens voor banketstaaf gezet werd Edit: 4 Uur! Kan echt niet hoor, zou je deur maar op slot doen vanacht
Rocamor schreef:Waar is Snotter?Sorry, was het topic iets uit het oog verlopen, maar u roept wij draaien Knuffelen wordt niet gewaardeerd (oké, ik had haar net kaal geschoren )Ik mag niet thuiswerken, dit is wat ik elke dag naast mijn bureau zie Een poging tot een mooie foto maken, helaas Nooit in de reismand willen en als je er 1 x vrijwillig in zit, dan boos zijn omdat je erin bent gaan zitten Ik lig hier gewoon Zelfs een doos maakt snotter niet gelukkig
Benoite schreef:@lau wat gebeurde er op je 2e foto? , jeetjemina dat is een afkeurende blik!Ik ging anders zitten en pakte een kussen voor mijn rug
Duidelijk weer een boel Bokt-dieren die andere gedachten hebben over dingen dan hun baasjes/ vrouwtjes. Leven alle Bokkers nog, of kunnen blikken intussen doden?