Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gister, in de loop van de dag, merkte je wel dat vooral Pip het warm had, ze heeft ook echt een behoorlijk volle vacht. Ze sjokte elke keer een paar passen en stortte dan neer
Hier hadden ze net bedacht dat ze nog wel een speelkwartier konden inlassen, die mafkezen. 26 graden in huis, ik dacht het effe niet. 

Waar ze voorheen met hun tweetjes met moeite 1 zakje nat voer per dag leeg kregen, eten ze er nu elk soms wel anderhalf per dag! Ik zal het ze maar gunnen haha.
) - vanochtend zei hij "ohjee, nu snap ik hoe jij je voelde, sorry!!!". Ik ben nog niet 100%, maar wel beter dan hem, dus zal ik zo meteen maar achter de vlokker aansjokken, want poezels ruiven ontzettend, en ik heb de laatste dagen vooral slapend doorgebracht. Misschien vind ik dan het nieuwe balletje van de poezen terug, dat is ook al een paar dagen vermist. 
marley93 schreef:Hahaha, leuk he wanneer ze zo terugpraten. George doet dat heel erg wanneer ik buiten ga zitten. Dan gaat hij in de ren, en gaat ie tegen me zitten kletsen. En met Fred kan je hele gesprekken voeren wanneer ze een vogel ziet; gisteren hebben we nog uitgebreid besproken hoe we de houtduif zouden bereiden als ze die zou kunnen vangen