hahhahah was even veel lezen maar de moeite waard.' Trouwens hele mooie foto's van je triopsse beesies op een rijtje. Ben heel benieuwd hoe groot ze gaan worden. Succes
pfoeh duurde even voor ik alles door gelezen had, maar mijn intresse is gewerkt! ik blijk dit ook mooi volgen, had er eigenlijk ook nog nooit van gehoord....
Wat een leuk topic ! Ik hoop dat ze nu wel wat langer leven, hoeveel pogingen ga je hierna nog wagen?
Nog 1 of 2, dan zit ik met mijn handen in het haar, ben toe aan een psychiater en ga de rest van mijn leven in een hutje op de hei leven. Dan heb ik het echt gehad! Die dingen moeten mij dan gewoon niet! Dus wie gaat het dan proberen
Ik ken de seamonkey's aka artemia Die voer ik met enige regelmaat op aan mijn vissen Maar ik vind er niet veel aan, ten eerste kan ik ze alleen nog maar als voer zien en ten tweede vind ik ze te klein... Daarbij zijn ze vrij gemakkelijk te kweken!
Sea monkeys zien er ook interessant uit, ik vind het qua anatomie leuke diertjes, maar ze blijven zo klein! Ik denk dat als triopsen maar 1 cm zouden worden, ze ook niet zo leuk zouden zijn. En als de sea monkey 10 cm werd, was deze soort ook een stuk leuker! (en moeilijker te voeren aan mijn vissen....)
Haha die seamonkeys waren een tijdje helemaal hip, stond op marktplaats wel een cool kasteel huisje voor ze vonnik wel leuk, kweek ik ze daarin en dan eindigen ze in mijn vissen
Volgens mij doen ze het nog goed! Ik heb het idee dat er 1tje sowieso groter is dan de rest, maar of ze nou goed groeien? Ik vind ze nog steeds te klein
Dat zal me dan denk ik niet eens opvallen.. Ze zijn zo klein Het is dat er 1 groter is anders zou ik zeggen dat ze niet groeien... Een dag eerder uitgekomen kan niet, de rest een dag later zou wel kunnen
ok Ik heb besloten aan de triopsen te gaan zogauw ik ze ergens in een winkel (dus niet op internet) vind. Verzenden naar belgie is toch altijd net even lastig en kan soms lang duren.