Ach hij ligt gewoon languit te knorren wat aandoenlijk!
Pluttersput
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-21 07:36
senna21 schreef:
Crack(-er) Doet me denken aan één van mijn favoriete spreuken. There's a crack in everything; that's where the light comes in. Maar Kruimel is ook leuk, hoor.
Vandaag een grote dag, want buiten zijn trosgierst is hij ook voor het eerst over gegaan van 4 naar 3 voedingen per dag. Hij had al een paar dagen dat hij 2 van de 4 voedingen ongeveer de helft at van wat normaal was. Voor mij een teken dat hij teveel kreeg. En nu met 3 voedingen eet hij weer lekker zijn buikje vol. En tussendoor heeft hij trosgierst en pellets om aan te knabbelen! Hier nog even een foto spam
Hij lag net weer heerlijk bij me te slapen.. en het schattigste was..
Je ziet het niet goed. Maar hij floepte dus zijn pootje speciaal opzij om mijn pink vast te kunnen houden
En de statieportretten van vandaag:
Ik ga langzaam maar eens op zoek naar een grote kooi voor hem. Wie had dat gedacht aan het begin van dit alles.. hoe bijzonder dat dit gewoon allemaal lijkt te lukken...
Anoniem
Geplaatst: 14-07-21 21:03
Heel bijzonder! Zat gisteren nog eens terug te kijken naar die foto's van dat sneue hoopje kuiken met die volle luchtzakken. Echt ongelofelijk hoe goed hij is opgeknapt! Dat heb je knap gedaan
Ongelooflijk wat groeit zo'n vogel ook hard en het blijft echt een wonder dat je hem kon redden, het is een vogel met een X -factor, hij geniet ook echt van het leven, zo leuk
Echt een topic welke ik als eerste open smorgens, motto is : begin de dag met een Kruimel
stitchlover
Geplaatst: 15-07-21 10:17
Heerlijk om te zien zeg dat hij in jouw kundige handen zo goed groeit!
Ik vind het iedere keer zo leuk om te lezen hoe jullie van hem genieten! Hij verdient het zo om een geliefd vogeltje te zijn, door zoveel mogelijk mensen
Niets heel spannends vandaag verder. Hij gaat vannacht zonder warmtelamp slapen. Die had ik nog snachts aan omdat het in de keuken best af kan koelen. Maar hij zit nu zo goed in de veertjes dat ik denk dat hij het wel zelf kan nu. En als hij over een tijdje in een grotere kooi zit, moet hij het ook zelf natuurlijk! Want dan verhuist hij van de keuken naar de woonkamer, zodat hij er altijd bij is.
Zijn rode pluisjes groeien echt elke dag!
Zijn práchtige kleurverloop. Ik ben zo dol op zijn groen dat ik vandaag de woonkamer groen geverfd heb ik ben heel blij met het resultaat, maar besef me nu ook pas hoe mooi mooi groen is.
En zijn statieportretten!
Oh ja! In september wordt er een dna test gedaan om zijn geslacht te bepalen. Voor de cites papieren moet dat bekend zijn. En de kweker stuurt dan alle papieren van alle kuikens in 1 keer op. Dus we komen er daadwerkelijk achter wat hij is!