ingedebruijn schreef:Super leuk en fijn!! Merk je nu ook dat madam minder hysterisch is als je van huis bent geweest?
Ja! Ze liggen vaak bij mekaar
 Niet tegen mekaar aan, maar gewoon op een paar meter afstand. Madam klaagt niet meer zo in de tuin en ook daar zitten ze lekker samen op sociale afstand 
 Ook is madam ineens “heel erg” open. Van de week mocht zelfs het bezoek haar een voorzichtig aaitje geven! Dat was een maand geleden echt niet mogelijk geweest want dan was ze al lang zoek geweest of had ze flink laten horen dat ze boos was en had verdere toenadering een nare tik opgeleverd voor het slachtoffer. Wat dat betreft overtreft dit ook weer mijn verwachtingen! Maar Wolf is ook wel een mak schaap dus die geeft wel een extreem voorbeeld 

Gelukkig had ik nog ontwormingsmiddel liggen dus dat is er direct in gestoken.. 
 . Denk dat hij doordat hij maar een voorpootje heeft toch wat moeite heeft ze zelf kort te houden. Maar dat is geen probleem. Ik heb eerder een kat gehad die haar nagels helemaal niet bij hield, dus even bijpunten was zo geregeld. Gelukkig waren zijn achterpootjes wel op een mooie lengte 

Het resultaat is dan altijd hetzelfde. Wolf druipt af en gaat ergens anders in de kamer liggen. Er word niet gevochten of lelijk gedaan tegen mekaar verder 

Maar Wolf dronk echt EXTREEM veel. Nu is het op een normaal niveau. Zijn poepjes zijn ook beter. Ze stinken niet meer en zijn een normale vochtigheid, waar ze eerder wat te vochtig waren. Ik denk dat het mogelijk van de wormen was dat het niet helemaal klopte, dus de wormenkuur heeft zijn ding gedaan 

1,5 jaar later! 1 maand Wolf en eindelijk lukt het zonder trucjes