Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kuzznathalie schreef:Aaah wat een schatjes!!!! Om op te vreten!!!
Wat betreft de namen, als ze een chip krijgen met 6 weken, moet jij ze aanmelden op jouw naam, op ndg.nl, met de naam erbij die je ze geeft, als de pups dan naar een nieuwe eigenaar gaan, moet je ze afmelden, dan kan de nieuwe eigenaar ze aanmelden, en dan tegelijkertijd de naam veranderen!
Dan kun je er dus voor kiezen om eerst in het paspoort geen naam te zetten.
(Heb het zelf net allemaal achter de rug met 11 pups!)
Ik heb de pups zelf geen namen gegeven, maar de nieuwe eigenaren gevraagd en dus ook zo direct de nieuwe goede naam ingevoerd.
Geniet er nog maar van nu ze nog zo klein zijn, als ze een week of 4-5 zijn wordt het pas echt leuk!!!
Zeeuwtje68 schreef:Dank jeen idd dat heb ik ook altijd jammer gevonden maar zo heeft het ook wel wat die oren.
en jij ook heel veel plezier met je prachtige hondjes en pups ik zou voor nr 1 gaan trouwens![]()
![]()
maar ja ik vind het wel genoeg zo 2 chi, 2 paarden en dan nog een boerenfox
jUst_eVa schreef:kuzznathalie schreef:Aaah wat een schatjes!!!! Om op te vreten!!!
Wat betreft de namen, als ze een chip krijgen met 6 weken, moet jij ze aanmelden op jouw naam, op ndg.nl, met de naam erbij die je ze geeft, als de pups dan naar een nieuwe eigenaar gaan, moet je ze afmelden, dan kan de nieuwe eigenaar ze aanmelden, en dan tegelijkertijd de naam veranderen!
Dan kun je er dus voor kiezen om eerst in het paspoort geen naam te zetten.
(Heb het zelf net allemaal achter de rug met 11 pups!)
Ik heb de pups zelf geen namen gegeven, maar de nieuwe eigenaren gevraagd en dus ook zo direct de nieuwe goede naam ingevoerd.
Geniet er nog maar van nu ze nog zo klein zijn, als ze een week of 4-5 zijn wordt het pas echt leuk!!!
Hoi!
bedankt voor je info! Ik ga dat zeker even uitzoeken. Wat voor pups had jij?
Ik merk nu al elke dag iets meer verandering ze tonen steeds meer karakter en ze proberen nu al te krabben enz, heel schattig om te zien.
jUst_eVa schreef:gblover schreef:Ik denk dat ik Milo ook de mooiste vind:). Helaas ook hier, wensen ze er geen hond meer bij. En bovendien zou mijn Chi dat niet op prijs stellen. Hij heeft de katten als speel kameraadjes, maar o wee als ze bij mij komen zitten. Dan komt hij er bovenop kruipen tot hij het dichste in mijn hals ligt en dan de anderen wat wegduwen.
haha heel herkenbaar! Dat doet mijn witte chi als die zwarte er bij wilt liggen haha! Hij ligt ook vaak op de bank leuning en dan z'n koppie op m'n schouder zo houd hij alles goed in de gaten!
heb je een lang of kort harige chi?
jUst_eVa schreef:[ Afbeelding ]
jUst_eVa schreef:Hahaha lief he!!! Jullie zijn allemaal welkom hoor maar daar is Donja het niet mee eens haha, ook maar beter!
verder alles goed hier, donja heeft geen diaree meer gelukkig! Zondag gaan de oogjes open dat is weer iets om naar uit te kijken!
Ik zit nog steeds op m'n roze wolkje