Ben blij dat de kranen hier in huis ook als overloop dienen en de wc stond open. Daar drink mevrouw ook gewoon uit.
Geen interesse in water gezien mevrouw ook uit de kraan drink. Ze is wel mager, maar eet netjes in etappes. Behoefte had ze heel netjes in de douche gedaan. Knetter krols ook nog en loop heerlijk te blèren door huis heen. Maar wel veel kopjes halen.
Whaha zie nu dat ik in het andere topic heb gereageerd, vond de reacties daar al zo mild. Maar echt superfijn, Marcella, ik hoop dat er verder niks met haar is. Ben heel blij voor je!
Gok trouwens niet krols, maar even super plakkerig gewoon. Waar ik ben is ook Alexia ze zit alleen wel bij het minste of geringste geluid achter de bank.
LWDaisy
Geplaatst: 17-06-22 11:10
Wat fijn dat ze terug is!!
Ik heb gisteren een stuntprijs gevonden, en een automatische kattenbak gekocht voor 30 euro. Nu maar afwachten of het echt is, of ik mijn geld kwijt ben. Ik ben benieuwd...
Als het werkt is het wel een goeie vondst, Daisy! Ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar durf nu al te zeggen dat die van mij niet op zo'n ding gaat als het geluid maakt. Als ik al zie hoe dik hun staart af en toe nog wordt van de automatische voerbakken...
Daisy, ik hoop dat je krijgt wat je hebt gekocht. Daar doe je voor, leuke koopjes.
Mijn 3 poezen hebben het warm. Omapoes ligt in de schaduw. Azula op de bank onder de parasol. En Beifong verveelt zich, wil klieren maar het is te warm. Vanochtend om 8 uur hebben zewel lekker kunnen spelen.
25 graden niet leuk meer, maar balkon was 40 graden.
marley93
Geplaatst: 18-06-22 00:06
Hier was het binnen ook 25C, naar buiten wilden ze al niet meer Ze spelen nu wel als gekken, wat dat betreft hebben ze ondanks de hitte toch wel redelijk hun vaste rooster aangehouden.