Het lastig is om niet precies te weten hoe of wat. Ga vanavond wel even tijm knippen bij de zijdeur. Ze is verzot op tijm takje om mee te spelen en op te knagen.
Hier nog geen baby’s en moeders verplaatst zich alleen nog als het moet. Ligt als een gestrande walvis op de grond en ligt ook vooral in de weg. Dag 63
Net nog een poos buiten tijm wezen knippen. Alexia heeft een tijm verslaving, maar ook omdat takjes gewoon leuk zijn om te spelen naast knagen. Heb ook nog 1 takje in het reismandje gelegd.
Rugzak met bordje natvoer erin iets verderop gezet. Wel een paar keer dat ik dacht wat te zien (uit mijn ooghoek), maar niks gezien.
En Maira is boos, maar ook ineens meer geïnteresseerd in de rugzak.
marley93
Geplaatst: 12-06-22 07:28
Jeetje wat een onzekerheid nog steeds, Marcella. Sterkte Ik heb de link van amivedi ook gedeeld op mijn facebook.
Rond half 5 nog wezen lopen, maar helaas geen Alexia. Mandje was niks in veranderd en kattenbak ook niet.
Gisteren wel gesprek gehad met een andere flat bewoner. Maar rechts opzij hebben we een loos balkon vanaf daar kunnen ze alle kanten op en dat is ook bakstenen muur en geen beton. Dus kunnen ze naar beneden klimmen om dan op dak restaurant te springen en vanaf daar alle kanten op. Zo kan ze ook weer terug komen.
Krijg steeds meer vermoeden dat ze op vrijers pad is en zo ineens weer voor mijn neus staat.
Iedereen in de flat hou er een oogje op en zitten hier een hoop honden eigenaren.
Gisteren ook stukje struiken in gegaan onder mijn balkon, maar is haast geen doorkomen aan.
Had daarstraks wel een senioren hond die druk liep te doen bij de struiken onder mijn flat is wel de perfecte schuilplaats. Voor ons geen doorkomen aan, maar vol met gaatjes, paadjes en holletjes. Heb daar nu bordje met natvoer gezet.
Nope. De gestrande walvis ligt nog op haar plek. Wel regelmatig onrustige momenten dan gaat zij naar de dozen. Ik heb er 2 staan en zij kan kiezen. Vanmorgen dacht zij met haar dikke pens onder de bank te gaan maar die heb ik nu van de muur gehaald en niet meer interessant. Lijkt mij niet dat het nog lang gaat duren.