Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 13:44

Gisteren wilde ze hier ook naar buiten. Naar buiten gelaten, maar dat waren ze heel snel zat. En vanaf dat moment wilde ze niet meer naar buiten.

Uiteindelijk even samen met mij naar buiten geweest en hebben even aalbessen geplukt op het balkon. :9

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 14:33

caro29 schreef:
Ik wil geen eigen kater. Ben nu een paar keer bij mensen geweest met een dekkater en je ruikt het enorm. Urine lucht krijg je amper uit je huis

Kater komt niet bij mij te wonen. Maar bij bevriende fokkers zij hebben katerverblijf met grote tuin.

luuntje

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 18:43

Xoran dat is een mooie oplossing.
Wel de lusten en niet de nare geurtjes.

Mijn zussen en omapoes zitten graag buiten met dit weer.
Zonnen en insecten vangen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 19:09

@ xoran dat is slim.

Hier is de poes 58 dagen zwanger. Kogelrond. Ligt het liefst als een gestrande walvis op de grond. Hopelijk wordt zij snel verlost

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 19:25

Nou ja ook een stuk noodzaak. We zijn aan het kijken om samen een kater te kopen. En helaas is alles echt fiks duurder geworden. Ik wilde een Erfelijke ziekte test kopen... Gewoon dubbel zo duur op dit moment.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 19:28

xoranlover schreef:
Nou ja ook een stuk noodzaak. We zijn aan het kijken om samen een kater te kopen. En helaas is alles echt fiks duurder geworden. Ik wilde een Erfelijke ziekte test kopen... Gewoon dubbel zo duur op dit moment.

Bij combibreed?

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 19:43

caro29 schreef:
xoranlover schreef:

Bij combibreed?

Yep

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 22:07

In augustus 2020 betaalde ik €69,88 en April 2022 €106,48. Ook aardig omhoog. Uitgebreide test

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 22:21

Het gaat helemaal nergens over die prijzen. Natvoer wordt ook echt duurder. En had vorige week nog 2 zakken kattengrit bij Bol besteld. Ik kijk afgelopen weekend nog eens en het was al meer dan een euro per zak duurder geworden in een paar dagen tijd :=

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 22:44

Ja echt wel. Niemand maakt mij wijs dat dit allemaal aan de oorlog ligt. Iedereen probeert een slaatje mee te pikken.
Carnibest is ook al 2 euro duurder per rol.

Gelukkig hoeven ze hier niet om te komen van de honger heb nog 8 kilo carnibest en 36 blikjes schesir en 25 kilo brok liggen maar grappig is evengoed anders.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 22:47

Nee ik heb gelukkig ook nog een hele voorraad staan! Ook nog een paar grote pakken bozita, wat ze eigenlijk niet super lekker vinden maar wel nog voldoet. Maar ik hoop dat ik snel een baan vind want m'n spaarrekening gaat er flink hard doorheen met alle stijgende prijzen :=

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 00:18

Hier is het kattengrit in de supermarkten al weeeeeeken uitverkocht, echt heel vreemd. Ik ben dan ook maar aan het bestellen geslagen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 06:28

Nu ben ik een beetje nerveus :

Straks om kwart voor 9 moet ik bij de da zijn. Ik heb me wel al voorgenomen dat ik ga vragen of Blacky als eerste haar anesthesie krijgt, gezien zij het meest stress gevoelig is. De dames zijn allebei niet heel rebels tegen de da, dus daar maak ik me geen zorgen om. Ze kunnen beiden voorbeeldig zijn als katjes bij de da zelfs :+

Ik ben ook wel benieuwd hoe ze eruit gaan komen :=
Zolang alles maar goed gaat :j

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 06:54

Mag ik mij hier ook melden? Ik ben eigenlijk helemaal geen katten mens, maar moeders kwam zaterdag ineens met twee kittens aanzetten. Die mogen de beestenbende komen versterken naast de hond. De hond vindt het tot nu toe maar vreemde wezens. Snap ik wel. :+ Ze zijn al zover dat ze naast elkaar kunnen slapen en ze hangen al af en toe in zijn staart. Arm dier. :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 07:18

2 Lapjes. <3

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 09:07

LoveGlove schreef:
Nu ben ik een beetje nerveus :

Straks om kwart voor 9 moet ik bij de da zijn. Ik heb me wel al voorgenomen dat ik ga vragen of Blacky als eerste haar anesthesie krijgt, gezien zij het meest stress gevoelig is. De dames zijn allebei niet heel rebels tegen de da, dus daar maak ik me geen zorgen om. Ze kunnen beiden voorbeeldig zijn als katjes bij de da zelfs :+

Ik ben ook wel benieuwd hoe ze eruit gaan komen :=
Zolang alles maar goed gaat :j

Mijn hemel ik voel me zo dom, stom, idioot, een grote kluns. Echt _-:(

De afspraak is over 2 weken. Waarom moet mijn ADHD zo idioot zijn om me dit soort fouten te laten maken? Ik heb nu de dames door allemaal stress heen laten gaan voor niks. Zielige beestjes toch :(

Ik heb zo'n idee dat ik voortaan voor elke afspraak die ik heb met iets of iemand gewoon moet bellen vantevoren. Ik maak dit soort fouten helaas heel vaak :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 09:37

Of de dames zien nu dat bezoek da niet altijd wat te betekenen heeft.

Hhhmm krijg het idee dat Maira jaloers op Blue is, omdat die 2 zo leuk samen spelen. Maira begin nu ook steeds meer met haar dochter te spelen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 10:17

Marcella schreef:
Of de dames zien nu dat bezoek da niet altijd wat te betekenen heeft.

Hhhmm krijg het idee dat Maira jaloers op Blue is, omdat die 2 zo leuk samen spelen. Maira begin nu ook steeds meer met haar dochter te spelen.

Dat klopt. Ben nu weer thuis. Ik heb de dames lekker veel lekkers gegeven. Ze krijgen nu ook wat kip en ei bij hun eten. Blacky had haarzelf ondergeplast, dus ik moest haar nof even afsproeien wat ze natuurlijk niet leuk vond.

Ze hebben even beiden apart hun eten gekregen, omdat Blacky er denk ik wel eventjes over zal doen voordat ze helemaal rustig is. Dus ze is nu lekker even alleen boven. Nina is lekker bij mij beneden. Die is zo weer rustig. Blacky moet nu ook even niks van mij hebben :')

Voordat ik Blacky's reismandje ga schoonmaken wil ik zelf eerst ook even rustif worden en wat lekkers pakken :+

Dan zal Blacky rondom mij ook weer wat rustiger worden ipv al die stres :=

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 10:33

Moet toevallig nu bestellen en inderdaad is hier ook al het voer weer duurder geworden.
Gelukkig krijgen ze bij mij alleen nog een half blikje gourmet per dag naast hun brokvoer, maar ook die is dus flink duurder geworden helaas.

Van t weekend tijdens het feestje van mn vriend nogmaals het enorme verschil gezien in karakters bij die van ons. Johnny vond t geweldig dat er zoveel mensen waren en eiste ook maar van iedereen aandacht. Cash vond t interessant, maar dan vooral van een afstand. Vond hierin het vermoeden van Blauwe Rus in m toch erg sterk naar voren komen.

Cash vind een reisje met de mand geen probleem meer. Johnny blijft een gigantisch probleem.
Die vind het rijden verschrikkelijk, terwijl als tie stil staat of in de wachtkamer erin zit, hij t geen probleem vind. Elke keer pist en schijt tie in zn mand :r

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 12:40

Oooh, Cupcake, wat een schatjes <3

Wat het voer betreft, ik ben heel blij dat ik het via mijn moeder kan bestellen tegen de groothandelprijs. Anders had het echt een stuk minder leuk geweest := Ik heb net een 12kg zak brokjes en 24 pakjes natvoer binnen, krijg binnenkort de schade opgestuurd... Ben benieuwd.

Aah, Love, balen zeg! Jammer dat ze het ook echt zo rot vinden in de reismandjes. Succes met het wassen en schoonmaken.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 12:46

marley93 schreef:
Oooh, Cupcake, wat een schatjes <3

Wat het voer betreft, ik ben heel blij dat ik het via mijn moeder kan bestellen tegen de groothandelprijs. Anders had het echt een stuk minder leuk geweest := Ik heb net een 12kg zak brokjes en 24 pakjes natvoer binnen, krijg binnenkort de schade opgestuurd... Ben benieuwd.

Aah, Love, balen zeg! Jammer dat ze het ook echt zo rot vinden in de reismandjes. Succes met het wassen en schoonmaken.

De dames vinden overkapte plekjes nier fijn. Ze slapen nooit op plekken met een overkapping erop. Of dat nou de reismandjes zijn of andere mandjes of bedjes. Ze slapen liever in her open. Dus ja als zo'n mandje dan ook nog dicht gaan is jet helemaal feesr natuurlijk.

Heb ook een tijdje geprobeerd om ze in een reismandje hebben slapen snachts maar dar vonden ze ook niet leuk, ookal heb ik ze er voorzichtig naartoe getraint. Ze vinden her gewoon oprecht niet leuk

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 12:48

Hier ook 1 die soms zn reismand helemaal onder zeikt en schijt. Tijdje terug was het zo'n bende in de mand, dat hij zelf ook helemaal onder zat. Zelfs mijn auto zat onder de pis spetters %)

Ik kon het hem ook niet kwalijk nemen want hij zat slecht in zijn vel en was grotendeels ineens blind.

Ik heb 16 euro korting bij Bitiba gespaard! Scheelt toch weer :)) Kan ik weer tigerino crystals bestellen want die worden ook steeds duurder.

Net ook weer €40 gelapt voor de medicatie van bovenstaande kat. Gelukkig is dat voor 60 dagen, dus niet onwijs duur. Maar komt wel precies ruk uit deze maand haha

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 13:14

Hier slapen ze gewoon in reismandje is gewoon een van de vele slapen plekken in huis.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 13:16

Ghostattack schreef:
Hier ook 1 die soms zn reismand helemaal onder zeikt en schijt. Tijdje terug was het zo'n bende in de mand, dat hij zelf ook helemaal onder zat. Zelfs mijn auto zat onder de pis spetters %)

Ik kon het hem ook niet kwalijk nemen want hij zat slecht in zijn vel en was grotendeels ineens blind.

Ik heb 16 euro korting bij Bitiba gespaard! Scheelt toch weer :)) Kan ik weer tigerino crystals bestellen want die worden ook steeds duurder.

Net ook weer €40 gelapt voor de medicatie van bovenstaande kat. Gelukkig is dat voor 60 dagen, dus niet onwijs duur. Maar komt wel precies ruk uit deze maand haha

Ja blacky had zichzelf ook onder gepiest dus zij moest ook even afgesproeit worden. Vond ze ook geen leuk idee.

Maar gelukkig ligt ze weer lekker langs me te slapen. Dat betekend iig dat ze heel wat is gekalmeerd. Ik ben ner zelf ook op de bank in slaap gevallen. Is wel heerlijk zo met de twee katten erbij. Ik kan merken dat ze moe zijn. Dat wel. Al die rare indrukken.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 13:18

Marcella schreef:
Hier slapen ze gewoon in reismandje is gewoon een van de vele slapen plekken in huis.

Ohja de reismandjes staan ook gewoon open voor ze om te gebruiken. Ik geef ze ook regelmatig wat lekkers daarin zodat ze het ook met.posietieve dingen associeren. Maar ze gaan er nooit uit zichzelf in liggen omdat het dus overdekt is.

Als ik de kap eraf zou halen zouden ze er wel weer in gaan liggen, maar als ik dan eens de kap erop doe omdat ze naar de da moeten lijkt me dat voor hun juist een signaal dat dingen gaan gebeuren.