Uiteindelijk even samen met mij naar buiten geweest en hebben even aalbessen geplukt op het balkon.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveGlove schreef:Nu ben ik een beetje nerveus :
Straks om kwart voor 9 moet ik bij de da zijn. Ik heb me wel al voorgenomen dat ik ga vragen of Blacky als eerste haar anesthesie krijgt, gezien zij het meest stress gevoelig is. De dames zijn allebei niet heel rebels tegen de da, dus daar maak ik me geen zorgen om. Ze kunnen beiden voorbeeldig zijn als katjes bij de da zelfs
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze eruit gaan komen
Zolang alles maar goed gaat
Marcella schreef:Of de dames zien nu dat bezoek da niet altijd wat te betekenen heeft.
Hhhmm krijg het idee dat Maira jaloers op Blue is, omdat die 2 zo leuk samen spelen. Maira begin nu ook steeds meer met haar dochter te spelen.
marley93 schreef:Oooh, Cupcake, wat een schatjes
Wat het voer betreft, ik ben heel blij dat ik het via mijn moeder kan bestellen tegen de groothandelprijs. Anders had het echt een stuk minder leuk geweestIk heb net een 12kg zak brokjes en 24 pakjes natvoer binnen, krijg binnenkort de schade opgestuurd... Ben benieuwd.
Aah, Love, balen zeg! Jammer dat ze het ook echt zo rot vinden in de reismandjes. Succes met het wassen en schoonmaken.
Ghostattack schreef:Hier ook 1 die soms zn reismand helemaal onder zeikt en schijt. Tijdje terug was het zo'n bende in de mand, dat hij zelf ook helemaal onder zat. Zelfs mijn auto zat onder de pis spetters![]()
Ik kon het hem ook niet kwalijk nemen want hij zat slecht in zijn vel en was grotendeels ineens blind.
Ik heb 16 euro korting bij Bitiba gespaard! Scheelt toch weerKan ik weer tigerino crystals bestellen want die worden ook steeds duurder.
Net ook weer €40 gelapt voor de medicatie van bovenstaande kat. Gelukkig is dat voor 60 dagen, dus niet onwijs duur. Maar komt wel precies ruk uit deze maand haha
Marcella schreef:Hier slapen ze gewoon in reismandje is gewoon een van de vele slapen plekken in huis.