2a54z6e45r6r schreef:Hey ik kom hier weer binnenvallen. Ik heb sinds Februari de kat van mijn broer in opvang maar door een scheiding kan de kat niet mee verhuizen (broer gaat wereldreis doen). Nu komt de kat ter adoptie maar als particulier mag ik nergens adverteren in Belgie. Enkel in dierenwinkels. Aangezien de kat nu al 4 maand bij mij zit en meer stabiliteit heeft had ik hem ook graag hier gehouden tot ik een baasje vind. Zijn er mensen die tips hebben over hoe ik een goeie thuis kan vinden?
Hij staat momenteel op verhuisdieren.nl omdat het een nederlandse site is denk ik dat dit wel mag. Maar natuurlijk zitten daar niet zoveel belgen op.
Hopelijk kan iemand me helpen met tips.
Het is een katertje van net 1 jaar, tijgertje en super aanhankelijk. Zelf kan ik hem niet houden omdat ik al 3 katten en een hond heb (wil nog een potje voor in geval van nood).
[ [url=m/91iZ0k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben een Belg, en heb mijn zusjes gewoon via de NL Marktplaats gevonden
We vinden jullie wel 
Edit: vraag ivm sterilisatie de zusjes zijn alweer 8 dagen geleden gesteriliseerd. Ik heb vandaag de buikjes gecontroleerd - Arya haar draadje is al foetsie, bij Sansi is dat nog niet het geval. Is dat oké of..? Ze moeten volgende week woensdag op controle