Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Ik heb geen idee! Ze kotst met periodes meer/minder, soms elke dag, soms dagen of wekenlang niet. Ik heb nooit een "factor" of trigger kunnen vinden eigenlijk. Al kan ik me herinneren dat barf vaak beter ging dan ander voer.
Zou vooral fijn zijn als ze minder stinkbommen neerleggenDe bakken hier hebben geen klepje (zijn open dus) ivm met onze halfblinde kat. Als er een verse ligt mag het best even ruiken, maar soms komt hier een lucht voorbij pfoe..
En vanmorgen vond ik een poepspoor bij 1 bak, er had 1 kat een keutel aan de kont hangen en die heeft met de kont over de vloer gesleept denk ik
Overigens heb ik hier wel eens mijn wandmeubels gepost denk ik? 1 van de plankjes is inmiddels bijna gesneuveld. Iets met te enthousiast er overheen racen. Wel een succesvolle aankoop dus haha
marley93 schreef:Zeker! Je bent misschien duurder uit (dat was voor mij toen de reden om het niet zelf te maken. Plus dat ik nog geen boormachine etc had), maar je hebt wel de volledige controle over welk materiaal je gebruikt.
xoranlover schreef:Oh arme dames zo boos. Maar beter boos dan steeds krols met alle mogelijke problemen van dien.
Ik ben blij dat ze bij ons geen kapjes meer om krijgen.
Smee__ schreef:Oooh ze zijn te leuk Pernille!Leuke naam ook, Moos!
Fijn dat alles goed is gegaan LWDaisy! Een beetje likken kan helemaal geen kwaad, zolang ze het niet blijven doen of aan de hechtingen zitten. Het ruikt vreemd en naar dierenarts dus dat ze het willen wassen is niet zo gek. Maar gelukkig zijn ze van hun cone of shame af